Kai te sinkkunaiset käsitätte olevanne rasittavaa seuraa?

Vierailija

Aina niistä miesasioista puhutaan: ketä on tapailtu, miksei saa miestä, miksei löydä hyviä miehiä, niin edelleen. Olen itse myös sinkku, mutta ei kiinnosta jutella omista miesasioista ja silti niistä aina kysellään ja oletetaan, että minua kiinnostaisi niistä jutella vaikka nykyisin sanonkin jo ettei jaksa! :D Pitkissä parisuhteissa olevia ystäviä on niiiiin mukavaa nähdä, koska se parisuhde on luonnollinen osa elämää, toisin kuin sinkkunaisten kohdalla ei oikeasti tunnu, että osalla on edes omaa elämää vaan se pelkkä sinkkuus ja se, että yrittää hakea epätoivoisesti itselleen sitä miestä koko ajan. Vaikea kuvitella miessinkkujen kohdalla olevan tätä samaa...

Kommentit (13)

Vierailija

Millaisten sinkkujen kanssa oikein hengaat... Omat sinkkukaverini eivät ainakaan ulise miehistä, sitä harrastavat lähinnä pitkään parisuhteessa olleet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millaisten sinkkujen kanssa oikein hengaat... Omat sinkkukaverini eivät ainakaan ulise miehistä, sitä harrastavat lähinnä pitkään parisuhteessa olleet.

Tavallisia naisia ne ovat, mutta tosiaan eivät osaa juuri muista jutuista puhua kuin siitä sinkkuudestaan ja miehistä...

Tai sitten se syy sille jauhamiselle on juuri se, että koska olen itsekin sinkku mulle juuri pääasiassa vuodatetaan noita juttuja.

Vierailija

Minä en ainakaan puhu mistään miesasioista, mutta sitten kaikki kyselee että eikö muka ole mitään juttua kenenkään kanssa. No ei ole!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vietä sitten aikaa miessinkkujen kanssa, jos he ovat niin paljon parempia ihmisiä.

Hyvin taas ymmärretty väärin aloitukseni ;)

Vierailija

Siitä puhe mistä puute! Olen myös kestosinkku, enkä tahdo jaksaa tuota samaa. Toisaalta ymmärrän, että sellaisella, joka ei ole elämäänsä tyytyväinen ilman miestä, on tarve sellainen saada, ja siksi siitä riittää puhettakin. Pitäisi vain olla kärsivällinen puolin ja toisin. 

Vierailija

On myös tosiaan niitä ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa, eivätkä osaa muusta puhuakaan. Itselläni on useampikin sinkkunainen ystävänä, eikä kukaan heistä jauha jatkuvalla syötöllä miehistä ja miesten saannista tms. Ei tuo ole mikään yleinen ilmiö.. että kaikki sinkkunaiset puhuisivat vain miehistä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute! Olen myös kestosinkku, enkä tahdo jaksaa tuota samaa. Toisaalta ymmärrän, että sellaisella, joka ei ole elämäänsä tyytyväinen ilman miestä, on tarve sellainen saada, ja siksi siitä riittää puhettakin. Pitäisi vain olla kärsivällinen puolin ja toisin. 

Jep. Mutta toisaalta jos on vuosia ikisinkku eikä ole yrittämisestä huolimatta saanut miestä + ei ole tyytyväinen elämäänsä, niin on korkea aika kenties sitten keksiä jo ihan jotain muuta sisältöä elämäänsä kuin jauhaa samasta aiheesta vuodesta toiseen... toki voi jatkaa, mutta eri asia kuka sitä enää jaksaa kuunnella kärsivällisenä.

Vierailija

No minulla niin päin, että kaikki parisuhteessa olevat ystäväni (eli kaikki) puhuvat koko ajan poikaystävistään, ja minulla kun ei sellaista ole niin hankala osallistua keskusteluun..

Vierailija

Se menee ohi, monet niistä  miehistä jauhavat viimeistään löytävät 30-40-vuotiaina joko sen miehen tai luovat elämäänsä jotain sisältöä sen etsinnän ja hosumisen sijaan. Aika moni tahtomattaan sinkku kokee tilanteensa niin sietämättömäksi, että kaverien ja ystävien eli niiden tärkeiden ihmisten kanssa puidaan niitä virityksiä loputtomiin koska sitä lähintä ihmistä ei vielä rinnalla ole. 

Kyllähän siinä ystävyyttä koetellaan, mutta aito ystävyys kestää. Mä olen aikanaan luopunut muutamasta ystävyydestä jotka vuosien kuluessa muuttuivat yksipuoliseksi terapiasuhteeksi joissa olin vain kuuntelijan asemassa. Ei se kiellettyä ole, jos ystävyys on mennyt ihan epäterveeksi jossa koet olosi jatkuvasti huonoksi, voit sanoa asiasta ja vaikka ottaa etäisyyttä. Ihmiset ja olosuhteet kuitenkin muuttuvat, eli tämän hetken rasittavat ihmiset voivatkin muutaman vuoden päästä olla mitä parasta seuraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tahtomattaan sinkku kokee tilanteensa niin sietämättömäksi, että kaverien ja ystävien eli niiden tärkeiden ihmisten kanssa puidaan niitä virityksiä loputtomiin koska sitä lähintä ihmistä ei vielä rinnalla ole.

Sitten kun se lähin ihminen on siinä rinnalla, puidaan niitä muiden virityksiä loputtomiin. Toisilla ei katsos vain ole omassa elämässä mitään sisältöä, mutta eivät silti ymmärrä vetää itseään jojoon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat