Tyylivinkit äitiysvapaalta töihin palaavalle

Vierailija

Miten nykyään tehdään hillitty silmämeikki? Haluaisin ripsivärin lisäksi rajata silmiä, mutta miten se nykyään tehdään on minulle mysteeri. Monella näkyy kauniisti häivytettyä rajaa, ei mitään tiukkaa viivaa. Muita meikki/tuotevinkkejä?

Entä hiukset? Minulla on pitkä polkka, long bob. Miten sitä olisi helppo laittaa työaamuina? Ei siis mitään monimutkaista, mutta joudun pestä sen kuitenkin joka aamu. 

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ootko ollut montakin kymmentä vuotta äitiysvapaalla? 

En kauaa, mutta käytännössä meikittä useamman vuoden. Hiukset ovat vain olleet auki tai ponnarilla. Hiljattain leikkasin ne lyhyemmiksi. En vain ole tehnyt mitään meikkejä tai laittanut hiuksia monene vuoteen. Enkä ole perillä trendeistä.

ap

Vierailija

Ei ne meikit ole juuri muuttuneet viime vuosina. Laita vaikka meikkivoidetta, irtopuuteria, poskipunaa, ripsiväriä ja rajauskynää. Kulmat voi kestovärjätä ja laitat ojennukseen värittömällä kulmageelillä tai vahalla. Huuliin sitten vaikka kirkas punainen huulipuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ne meikit ole juuri muuttuneet viime vuosina. Laita vaikka meikkivoidetta, irtopuuteria, poskipunaa, ripsiväriä ja rajauskynää. Kulmat voi kestovärjätä ja laitat ojennukseen värittömällä kulmageelillä tai vahalla. Huuliin sitten vaikka kirkas punainen huulipuna.

Miten sitä rajauskynää (sellainen pehmeäkö? ei nestemäinen?) tulisi käyttää, jotta saisi sellaisen pehmeän häivytetyn rajan?

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä rajauskynää (sellainen pehmeäkö? ei nestemäinen?) tulisi käyttää, jotta saisi sellaisen pehmeän häivytetyn rajan?

ap

Nestemäistä nimitetään yleensä tussiksi. Eli ostat silmänrajauskynän ja levität sitä vaikka sormella tai siveltimellä jos et halua tasaista viivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Häivytys tehdään samanvärisellä luomivärillä.

Mitä välineitä häivytyksessä käytetään? En tosiaan osaa meikata, joten ihan vaihe vaiheelta vinkit tulee tarpeeseen.

ap

Vierailija

En tiedä eikkauksesta mutta hiuksille mulla on vinkki: kampa. Sen kun vetää useampaan otteeseen hiuksista läpi niin tulee kivan sileä kuontalo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä eikkauksesta mutta hiuksille mulla on vinkki: kampa. Sen kun vetää useampaan otteeseen hiuksista läpi niin tulee kivan sileä kuontalo.

Sileää lattatukkaa haluan välttää. Haluaisin tietää miten hiukset olisi helppo laittaa työaamuina. Nopea kampaus ja siihen vaadittavat tuotteet.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sileää lattatukkaa haluan välttää. Haluaisin helppoja kampausvinkkejä työaamuihin. Vinkkejä tuotteista ja välineistä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

pese edellisenä iltana, anna kuivua, pidä papiljotteja tunnin.

Minun on pakko pestä hiukset joka aamu. Kokeilin kerran papiljotteja, mutta ne ovat hiuksilleni hankalat, sillä minulla on todella paljon hiuksia. Meni ikuisuus rullata niitä. Nätit laineet niistä kyllä syntyi, mutta painava tukkani veti ne suoriksi hyvin pian. Ilman lömpökäsittelyä hiuksissani valitettavasti ei pysy mikään kihara.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat