millä alalla tienaa 3000-5000 e kuussa

Vierailija

Kriteerit:
-ei asiakaspalvelua ainakaan pääsääntöisesti
-ei omaa firmaa
-ei fyysistä työtä
-ei autolla ajoa

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minä tienaan tuon verran tutkijana. Käytän julkisia, enkä omista autoa. Ei koskaan asiakaspalvelua (ehkä kerran vuodessa toimittaja voi pyytää haastatella asiantuntijaa, mutta pynnön voi lähettää eteenpäin kollegalle). Ei omaa firmaa eikä fyysistä työtä.

BS

Mitä tarkoitat asiakaspalvelulla?

IT-alalla kun kokemusta tarpeeksi, mutta jos asiakasprojektille tekee töitä ei voi kokonaan välttyä asiakkaan kanssa kommunikoinnista jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Melkein millä vaan näin 45-vuotiaana. Eli palkka 4100e.

Nostaisikohan työpaikka minun palkkaa kolme tonnia, kun kerron, että av:n mukaan nelikymppisenä pitää saada neljä tonnia työstä kuin työstä?

Vierailija

Haluisimpa vaan tietää miks jokku peukuttaa tätä alas.
Ap en tiiä, mutta samat kriteerit ois mulla. En vaan tiiä onko järkiä enää 30 v lähtä opiskelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En vaan tiiä onko järkiä enää 30 v lähtä opiskelemaan.

Miksi ei olis? Jos hakee parempaa tulotasoa niin siitä vain! Sisko on lähempänä neljääkymmentä ja aloittaa vuoden alusta uudet opinnot. Samaa on tehnyt muutama muukin sukulainen. Muutoksia ei saa aikaan jos niitä ei tee. Olen itse tuota ikäluokkaa ja todellakin olen hakemassa uuteen kouluun ensi keväänä, menneenä keväänä ei tärpännyt ja täydennyshaussa ei sopivaa koulutusta ollut tarjolla. 

Veturinkuljettajilla on kai palkka lähempänä neljää tonnia? Ei asiakaspalvelua, ei autolla ajoa, ei omaa firmaa, eikä kai erityisen fyysistä?

Vierailija

Erikoistuva lääkäri tienaa alasta riippuen 4000 molemmin puolin, mutta opinnoissa pitää olla potilaskontaktissa.
3000+ palkkoihin pääsee myös aika monella akateemisella alalla, DIt, osa tutkijoista, matemaatikot ja AMK-aloista insinöörit ja bioanalyytikot (hyvillä tunneilla) voi tienata sitä 3000

Vierailija

DI ainakin täyttää kriteerit. Tietysti DI voi tehdä asiakaspalvelua vaativia tehtäviä, pyörittää firmaa jne, mutta esim oma duuni on ap:n kriteerit täyttävää. Valmistuin 2v sitten ja palkka 3600e. Toki vientiteollisuudessa työskentelevänä saa näinä aikoina olla onnellinen, että on duunipaikka .

Vierailija

IT ammattilaisista, erityisesti ohjelmoijista on pulaa. Heti liksa ei tietenkään ole huippu, mutta 15v hommia tehnyt ammattilainen tienaa helposti 4500+. Tunnen monia, joiden palkka on yli 6000. Asiakaskontakteja ei välttämättä ole, mutta joustavuutta pitää olla sekä valmiutta oppia koko ajan uutta.

ease

Yliopistosta valmistuneet IT-henkilöt tienaavat helposti jo lähtiessään +3000 ja kokemuksen myötä perus projektin vetohommissa noin 4000. Toki vaatii ihmisten kanssa toimimista (jo ihan perus koodarikin joutuu sosiaalisiin tilanteisiin :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat