Kellään muulla punaiset silmät?

Vierailija

Ongelmani on siis punaiset silmät. Näytän krapulaiselta, itkeneeltä ja valvoneelta silmistäni vaikka olisin elämäni kunnossa. En meikkaa enää silmiäni sillä se pahentaa tilannetta. 

Onko muita yhtä herkkäsilmäisiä? Kuinka saatte avun tähän?

Ikävää kun ihmiset luulevat minun olevan denso.

Kommentit (6)

Vierailija

Mä olen kun kärsin kilpirauhasen takia kuivista silmistä. Aamuin illoin silmätippoja mutta silti verkkokalvot joskus repeilee. Ei kiva!

Vierailija

Tarkoitatko punaisilla silmillä silmän sisäosaa vai ympärystä? Mä olen tyyppiä punainen pesukarhu: iho silmien ympärillä punertaa aina, ja se näyttää kamalalta, ihan kuin olisin itkenyt tai kroonisesti sairas. Kadehdin suunnattomasti heitä, joilla on maidonvalkea, paksu silmänympärysiho. Mä liisteröin silmien ympärystään kerroksen peitevoiteita, jotka peittää kyllä punituksen, mutta korostaa kivasti naururyppyjä. Jepujee :(

Vierailija

Mulla on auttanut systane ultra silmätipat (pipetit; ei sisällä mahd. Ärsytystä aiheuttavia säilöntä-aineita) ja sitten vielä oftan starine.. Näitä menee joka päivä, kesällä helpompaa ja tippoja ei välttämättä tarvitse joka päivä. Meikeissä hajusteettomia, esim. Isadora silmämeikkejä.

Vierailija

Punaisuutta vähentävät silmätipat kuivattavat silmiä pidemmän päälle ja sen myötä silmät ovat entistä punaisemmat. Eli jos silmätippoja käytät, niin kosteuttavia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat