Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on opiskella välinehuoltajaksi?

Vierailija
13.10.2015 |

Kuinka pitkiä päiviä? Sisältyykö siihen paljon ryhmätöitä? Onko paljon itsenäistä opiskelua koulupäivän jälkeen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijako siellä kyselee? Jospa kuule keskittyisit ihan siihen perheeseesi.

Vierailija
2/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ero on välinehuoltajan perustutkinnolla ja ammattitutkinnolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KESKITY PERHEESEESI.

Vierailija
4/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KESKITY PERHEESEESI.

Keskity sinä terapiaasi.

Vierailija
5/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välinehuoltajille oma koulutuksensa? Tämä oli mulle ihan uutta tietoa. Jotenkin olin aina ajatellut että työpaikat itse kouluttavat työhön.

Vierailija
6/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko välinehuoltajille oma koulutuksensa? Tämä oli mulle ihan uutta tietoa. Jotenkin olin aina ajatellut että työpaikat itse kouluttavat työhön.

Nykyään lähes mikään työpaikka ei kouluta työhön, paitsi kaupan kassalle ta siivoojaksi pääsee niin. Välinehuoltajan koulutus kestää amiksessa kolme vuotta ja aikuiskoulutuksena 1-2 vuotta riippuen järjestäjästä. Mikäli nyt oikein tajusin. Amikseen en taida enää päästä, kun mulla on lukio käyty ja olen yli 20-vuotias. Enkä kyllä haluaisikaan mennä sinne teinien kanssa kolmeksi vuodeksi.

Vierailija
7/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lähes mikään työpaikka ei kouluta työhön, paitsi kaupan kassalle ta siivoojaksi pääsee niin. Välinehuoltajan koulutus kestää amiksessa kolme vuotta ja aikuiskoulutuksena 1-2 vuotta riippuen järjestäjästä. Mikäli nyt oikein tajusin. Amikseen en taida enää päästä, kun mulla on lukio käyty ja olen yli 20-vuotias. Enkä kyllä haluaisikaan mennä sinne teinien kanssa kolmeksi vuodeksi.

Alapeukuttaja saa toki oikaista, jos mulla on väärää tietoa. Tietoahan mä tänne tulin kyselemään :)

Vierailija
8/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin ammattitutkinnon Turun ammatti-instituutissa. Kesti reilun vuoden. Opiskelu alkoi 4 viikon "suppilovaiheella", jonka jälkeen karsittiin 10 tyyppiä pois, ja sitten alkoi varsinainen opiskelu. Teoria- ja työssäoppimisjaksot vuorottelivat. En ole katunut. Töitäkin sain heti valmistumisen jälkeen.

Vierailija
9/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opiskelin ammattitutkinnon Turun ammatti-instituutissa. Kesti reilun vuoden. Opiskelu alkoi 4 viikon "suppilovaiheella", jonka jälkeen karsittiin 10 tyyppiä pois, ja sitten alkoi varsinainen opiskelu. Teoria- ja työssäoppimisjaksot vuorottelivat. En ole katunut. Töitäkin sain heti valmistumisen jälkeen.

Kiitos! Oliko opiskelu kovin vaativaa, vai pärjääkö siinä perus-ällillä ja jaksamisella?

Vierailija
10/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :)

Vierailija
11/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien luonne ei sovellu siihen työhön.

Vierailija
12/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien luonne ei sovellu siihen työhön.

Ei niin, mutta luulisin, että mun soveltuu. En ole kovin tunteellinen. En ala hysterisoimaan, kun näen verta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi