Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullapa onkin niin ihana uusi iskuporakone

Vierailija
13.10.2015 |

Oletteko te muut miehet kateellisia?
Varmasti kellään teistä ei ole yhtä upeaa iskuporakonetta kuin minulla. Oij sentään. Pure love.
t. Mies 32v. + 3 v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! =D Ja mullapa onkin söpö uusi takki! Mut mä en kylläkään kaipaa kadehtimista, nuija!

Vierailija
2/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te muut miehet kateellisia?

Varmasti kellään teistä ei ole yhtä upeaa iskuporakonetta kuin minulla. Oij sentään. Pure love.

t. Mies 32v. + 3 v.

Käypä auttaas tota Bitchiä, joka tarttee apua amppelin ripustamisessa.

Ps. Onkse Makita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai ei uskota.

Vierailija
4/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, kuinka iso se on?

Vierailija
5/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen ja mikä malli?
M26

Vierailija
6/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! =D Ja mullapa onkin söpö uusi takki! Mut mä en kylläkään kaipaa kadehtimista, nuija!

Taas joku parturikampaajakosmetologi vetyperoksilta tuokuvassa muovisessa esiliinassaan meni ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin, kun ei muuhun pysty.

Vierailija
7/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, koneiden kone on perseeseenvetokone, 8 kW moottorilla. Siihen kun vielä mounttaa karvanopat ja bluetooth kaijuttimet, sekä kamelinkyrvän, sitten on naapurin emännällä naama vihreänä kateudesta.

Vierailija
8/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun luo poraileen. Tarvisin apua ;)

Vierailija
9/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku parturikampaajakosmetologi vetyperoksilta tuokuvassa muovisessa esiliinassaan meni ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin, kun ei muuhun pysty.

Tules kuule tänne sanomaan. Nuijahan itse heti aloitti piilotetulla henkilökohtaisuudella, niin miten sitä sitten enää yleistasolla jatkamaan, tai yhtään sen tasokkaammin, sen kun voi säästää toisaallekin.

Vierailija
10/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tules kuule tänne sanomaan. Nuijahan itse heti aloitti piilotetulla henkilökohtaisuudella, niin miten sitä sitten enää yleistasolla jatkamaan, tai yhtään sen tasokkaammin, sen kun voi säästää toisaallekin.

Millä henkilökohtaisella piilotetulla henkilökohtaisuudella ?! Eikö täällä saa iloita mistää ilman, että joku kääntää heti huomion itseensä?!

Vierailija
11/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sili sili, noin. Noin mä silitin sun päätäsi. Otas nyt iisisti siellä.

Vierailija
12/12 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, faktaa tiskiin tai ei uskota! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä