Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mullapa onkin niin ihana uusi iskuporakone

Vierailija

Oletteko te muut miehet kateellisia?
Varmasti kellään teistä ei ole yhtä upeaa iskuporakonetta kuin minulla. Oij sentään. Pure love.
t. Mies 32v. + 3 v.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te muut miehet kateellisia?
Varmasti kellään teistä ei ole yhtä upeaa iskuporakonetta kuin minulla. Oij sentään. Pure love.
t. Mies 32v. + 3 v.

Käypä auttaas tota Bitchiä, joka tarttee apua amppelin ripustamisessa.
Ps. Onkse Makita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! =D Ja mullapa onkin söpö uusi takki! Mut mä en kylläkään kaipaa kadehtimista, nuija!

Taas joku parturikampaajakosmetologi vetyperoksilta tuokuvassa muovisessa esiliinassaan meni ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin, kun ei muuhun pysty.

Vierailija

No jaa, koneiden kone on perseeseenvetokone, 8 kW moottorilla. Siihen kun vielä mounttaa karvanopat ja bluetooth kaijuttimet, sekä kamelinkyrvän, sitten on naapurin emännällä naama vihreänä kateudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! =D Ja mullapa onkin söpö uusi takki! Mut mä en kylläkään kaipaa kadehtimista, nuija!

Taas joku parturikampaajakosmetologi vetyperoksilta tuokuvassa muovisessa esiliinassaan meni ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin, kun ei muuhun pysty.

Tules kuule tänne sanomaan. Nuijahan itse heti aloitti piilotetulla henkilökohtaisuudella, niin miten sitä sitten enää yleistasolla jatkamaan, tai yhtään sen tasokkaammin, sen kun voi säästää toisaallekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tules kuule tänne sanomaan. Nuijahan itse heti aloitti piilotetulla henkilökohtaisuudella, niin miten sitä sitten enää yleistasolla jatkamaan, tai yhtään sen tasokkaammin, sen kun voi säästää toisaallekin.

Millä henkilökohtaisella piilotetulla henkilökohtaisuudella ?! Eikö täällä saa iloita mistää ilman, että joku kääntää heti huomion itseensä?!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat