pakkomielle siivoukseen

Vierailija

Minulle on tullut hirveä pakkomielle siivoukseen, kuulen aina mieheltä, että kuinka sotkuista on ja teen kaikkeni, että ei olisi sotkuista, pyyhin pyyhkimästäni pöytiä ja pintoja ja etsin tavaroille laatikoita, jotta ne eivät tursuisi mistään, koko ajan vain kuulen, että kuinka on sotkuista. Sitten kun pyydän osoittamaan, että missä on sotkua, jos olen juuri pyyhkinyt vaikka keittiön pinnat ja latonut astiat koneeseen niin en saa mitään vastausta, aina vain kommentti on , että täällä on aina niin sotkuista,

En ymmärrä, mitä voipn enää tehdä, olen kaikki omat tavarani vienyt kierrätykseen, sellaiset, joita en tarvitse ja karsinut vaatteita . Tämä kommentti on jotenkin laukaissut pakkomielteen siivoukseen ja nyt melkein jo kuivatan pyykitkin kuivaimella ettei niiden tarvitsisi kuivua missään esillä. En saa tätä loppumaan. Samoja kommentteja kuulen, jos joku tuttava tulee käymään, mutta kun pyydän sanomaan, missä on sotkua, niin ei kukaan osoita mitenkään, että vaikka tuo kirja pöydällä tai vastaavaa. Mikä tähänkään voi auttaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Tässähän on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko siellä oikeasti on sotkuista ja et vaan pysty näkemään sitä tai miehesi (ja muutkin) näkevät näkyjä. Mitä jos nyt pyytäisit vaikka miestäsi siivoamaan myös?

Vierailija

Aika omituista. Ehkä miehesi ja tuttavasi ovat  minimalistisen sisustuksen ystäviä ja kaikki liika tavara on heille "sotkuista"? Tosin kerroit kyllä vieneesi kamojasi kierrätykseen joten tuokaan ei oikein käy järkeen. Voisit sanoa miehellesi että keskustellaan nyt kunnolla että mikä täällä tarkalleen ottaen on sotkuista, ja jos selkeää vastausta ei kuulu, niin sanot sitten että et sitten voi auttaa asiassa ja se siitä. Siivotkoon itse sotkun jonka vain itse pystyy näkemään. Kannattaa olla jämäkkä, että et liikaa ala ottamaan muiden kommentteja itseesi, eihän nyt kokoelämäsi voi pyöriä vain siivouksen ympärillä!

Vierailija

Esimiehesi vaikuttaa ammattitaidottomalta. Kyllä työntekijälleen on osattava tarkemmin kertoa mihin työtehtäviin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota, sen sijaan että vain kritisoi kaikkea yleisesti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat