Kannattaako ostaa iPhonea Haaparannasta.

Mahdollinen shoppaaja

Hei. Olen menossa käymään Haaparannan Ikeassa kaverin kyydillä. Itse en osta Ikeasta mitään, mutta ajattelin että saisikohan Haaparannasta iPhonea. Olen sellaista katsellut jo kauan, kun nykyinen puhelin on ihan seko. Eli onko kännykät Ruotsissa halvempia kuin Suomessa ja toimiikohan ne Suomessa. Itsellä ei asiasta mitään tietoa. Ajattelin vain, että jos hyötyisi reissusta jotain. Niin ja mitä muuta Ruotsista kannattaa ostaa. Nuuskaa en käytä enkä myöskään osta, eli sitä ei kannata ehdottaa.

Toivottavasti löytyy joku asiasta tietävä tai jossain Torniossa asuva. 

Kommentit (5)

Vierailija

iPhonen hinnat eivät ihan merkittävästi maittain vaihtele, ainoa mikä voi merkittävän edun tuoda on sen hetkiset valuuttakurssit.

Kyllä se puhelin täällä toimii, kunhan se ei ole lukittu mihinkään ruotsalaisen operaattorin verkkoon.

Ostaisin ihan vain Suomesta.

Vierailija

Kruunun kurssi on niin korkealla, että ei kannata. Hinnan vuoksi ei kannata nyt ostaa sieltä oikein mitään. Itse tykkään asioida Maxi Ica -supermarketissa, siellä on vähän erilaisia päivittäistavaroita kuin Suomessa. Se on lähellä Ikeaa. Muutenkin siinä ympärillä on kauppoja joissa kannattaa toki käydä. Mm. Fjällrävenin ja Haglöfsin outletit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat