Ärsyttääkö muita nastarenkaiden vaihdon vaikeus?

Vierailija

Kun pitää mennä autolla töihin eikä tiedä tuleeko liukasta vai ei. Pitäisi varata aika renkaanvaihtoon, mutta kun epätietoisuus.
Ärsyttää. Joko teillä on rapinarenkaat autossa?

Kommentit (14)

Vierailija

On renkaat vaihdettu viikko sitten.Heti kun alkoi olla tienpinnat jäässä aamulla. Mielummin kuluttaa nastoja turhaan kuin ajaa kolareita ja vammauttaa itsensä tai muita.

Vierailija

Minusta se on ihan helppoa, mutta tytär ei oo vielä ikinä vaihtanut eikä osaa. Piti pyytää mun isää käymään vaihtamassa ne renkaat, kun tyttö on marraskuun loppuun asti yksin kotona, ollaan miehen kanssa työreissulla Irlannissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on ihan helppoa, mutta tytär ei oo vielä ikinä vaihtanut eikä osaa. Piti pyytää mun isää käymään vaihtamassa ne renkaat, kun tyttö on marraskuun loppuun asti yksin kotona, ollaan miehen kanssa työreissulla Irlannissa.

Eikö se osaa liikkeessä vaihdattaa?

Vierailija

Mulla ei voimat riitä kanniskelemaan renkaita, enkä luota itseeni, että saan kiristettyä pultit, eli mulla on renkaat rengashotellissa, jossa ne säilytetään, pestään, vaihdetaan. Tykkään, eli maksan mukavuudesta.

Vierailija

Meidän 12v odottaa kuin kuuta nousevaa milloin pääsee vaihtamaan meidän autojen renkaat. Isä kyllä varmistaa, että homma onnistuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei voimat riitä kanniskelemaan renkaita, enkä luota itseeni, että saan kiristettyä pultit, eli mulla on renkaat rengashotellissa, jossa ne säilytetään, pestään, vaihdetaan. Tykkään, eli maksan mukavuudesta.

Eli ensi viikolla menen merkkihuoltoon ja nautin kahvia automaatista, ihan sosiaalinen tapahtuma, siellä on paljon naisia ja eläkeläisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se osaa liikkeessä vaihdattaa?

Liikkeissä ei osata tai siis viitsitä tehdä kunnolla: Naarmutetaan helmaa runkilla ja vannetta suojaamattomalla avaimella. Kiristetään koneella alumiinivanteet pilalle ja niin ettei niitä saa kotikonstein auki. Paineet "säädetään" hengenvaarallisen huolimattomasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ajan saksankitkoilla yli 50 000 vuodessa kesät talvet. Sitä pääkallopeilijäätä en ole koskaan kohdannut ;-)

Hullua.

Kitkarenkaat ovat huonot kesällä ja kuluvat kesäkelillä hyvin nopeasti.

Samaten saksankitkat ovat surkeat suomen talvikeliin, kun niitä ei ole varsinaisesti lumelle, jäälle ja oikealle pakkaselle tarkoitettukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan saksankitkoilla yli 50 000 vuodessa kesät talvet. Sitä pääkallopeilijäätä en ole koskaan kohdannut ;-)

Hullua.

Kitkarenkaat ovat huonot kesällä ja kuluvat kesäkelillä hyvin nopeasti.

Samaten saksankitkat ovat surkeat suomen talvikeliin, kun niitä ei ole varsinaisesti lumelle, jäälle ja oikealle pakkaselle tarkoitettukaan.

Maa kutsuu! Ostin ne nimenomaan testitulosten perusteella. Tämä talviConti päihitti kesäominaisuuksissa monet kesärenkaat. Milloinkahan se hyvin nopea kuluminen alkaa? Nyt on kaksi kesää ja 80000 takana, eikä puoltakaan ole vielä mennyt;-)

Vierailija

Autoni hävisi pihasta aamulla klo 9 ja palasi klo 11 talvirenkaat alla. Itse kävin sillä aikaa koirien kanssa lenkillä. Oli helppoa minusta.

Vierailija

Itsellä on tällä hetkellä nasta-, kitka- ja kesärenkaat autoon, joten vaihdan syksyllä kitkat alle ja talven alettua vaihdan nastarenkaat alle. Keväällä vaihdan taas kitkat alle ja sitten kesärenkaat. Ei tässä muuten olisi järkeä, mutta auton mukana tuli kitkat ja niiden talvipito ei riittänyt työ ajoissani. Itse kun vaihtaa, ei renkaiden vaihdossa mene kuin 20min.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat