Mikä kivoin ravintola Flamingossa?

Vierailija

Perjantai-iltana on tarkoitus tavata tuttavapariskunta pikaisesti illallisella. Paikkana on käytännön syistä Flamingo, muita vaihtoehtoja ei ole. Mikä siellä olevista ravintoloista olisi viihtyisin + laadukkain? Hinnalla ei ole väliä, sillä mikään ei ole todella kallis.

Nämä olisivat vaihtoehdot:

Amarillo (tämä vähiten mieluisa)

La Famiglia

Santorini

Parilla Steak House

Il Siciliano

Kommentit (15)

Vierailija

Ehdottomasti La Famiglia. Hyvä palvelu ja hyvä ruoka. Ollaan käyty useita kertoja ja aina oltu tyytyväisiä kyseiseen paikkaan, joten suosittelen.

Vierailija

Ei missään nimessä ainakaan Amarillo. Liekö huonoa tuuria, mutta jokaisella asiointikerralla ollut jotain pielessä... Ei tarvitse enää käydä. 

Il Sicilianosta tykkäsin. 

Vierailija

Minulla taas erittäin huonot kokemukset molemmista italialaisista. Amarillo nyt on amarillo, mutta itse ihan tykkään kyllä. Varmaan 10 x flamingon amarillossa käynyt ja kaikki joka kerta ok.

Vierailija

Kavereiden kanssa käyty Flamingon Amarillossa pari kertaa ja ruoka ollut suoraan sanottuna pettymys... en laittaisi rahojani siihen paikkaan.

Vierailija

Me kun tuolla käytiin, niin ei tehnyt mieli mennä yhteenkään raflaan sisään, kaikki olivat joko noita kamalia ketjupaikkoja tai muuten vaan nuhjuisia. Jotenkin niiiin köyhää. Onko oikeasti niin, että tuollaiseen paikkaan on aivan mahdotonta saada pari virkeää ja raikasta ravintolaa? 

Mentiin nälkähädässämme lopulta Amarilloon. Se oli virhe. Hampurilainen oli todella kuiva ja annos melkoiseen hintaansa nähden aika mitätön. Hesen burgeritkin on paljon mehevämpiä ja hinta on lähempänä asiallista. Jotkut bataattisiivut ei niin isoa eroa tee, että kannattaisi melkein kymppi lisää maksaa. Eli suosittelen Heseä tai Raxia. Hinta-laatusuhde kohdallaan muihin paikkoihin verrattuna. 

Itse olen käynyt vain Helsingin keskustan La Famigliassa, mutta en todella usko, että Vantaalla laatu olisi jotenkin kummoisempaa. Joku keravalainen just valmistunut kokki, jonka ainoa kosketus italialaiseen keittiöön on tapahtunut ostarin Kotipizzassa,  vääntää kaiken pakasteesta, eikä lopputulos ole italialaista nähnytkään. Myötähäpeää tuo "ravintola" lähinnä herättää. 

Vierailija

Me ollaan myös harrastettu Flamingossa ruoka + leffa settejä perheen kanssa. Flamingon ravintolat olleet ollet pettymyksiä, mitäänsanomatonta ketjuruokaa tai muuten kokonaisuuteen verrattuna hinnakasta. Ihme ettei tuollaiseen paikkaan saa hyvää ravintolaa. Nykyään ei edes yritetä, ruoka ennen leffaa vedetään Hesessä. Mielummin söisin kyllä paremmin, mutta minkäs teet.

Vierailija

Ei niistä oikein mikään. Kaikki on olleet pettymyksiä. Il Sisislianon pizzan pohja oli valmipohja, eikä muutenkaan ollut hyvä. Famiglian kokemus oli lähinnä koominen, kun tarjoilija toi vääriä ruokia pöytään, ruokavälineitä sai pyytää useasti, lasku oli väärän pöydän lasku, ja ruoka mitäänsanomatonta. Kreikkalainen oli suht ok, mutta toiste en varmaan mene. Pihvipaikkakaan ei kovin kummonen ollut, mutta ei nyt pahakaan. Ei kyllä hintansa arvoinen. Amarilloon olen jonkun kerran yrittänyt, mutta en koskaan syönyt. Ekalla kerralla ei saanut edes pöytää tuntiin, ja toisella kerralla ohjattiin pöytään, mutta sanotiiinn että ruuhkan ( minkä ruuhkan) vuoksi ruokaa saisi vasta tunnin päästä.  Jumbon puolen Classic pizzakaan ei ole kummoinen, viime kerta oli tosi pettymys. Pizza oli mössömäitä keskeltä, ja makukin...

Vierailija

La famiglia ei ainakaan. Hidas palvelu ja sain väärän ruoan. Lisäksi ruoassani oli hius ja lapsen tuorekurkku(!) jäässä.

amarillo on ollut ihan ok, jos ei ole sattunut pahimpaan ruuhka-aikaan. Tunnelmallinen ei tosin ole. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat