"Vain tylsillä ihmisillä on tylsää"

Vierailija

Toisesta keskustelusta lainattua:

"Mut hei, sehän on ikiaikainen, vanha viidakon sanonta: vain tylsillä ihmisillä on tylsää. Ja se kyllä pitää paikkansa. Nämä tylsistyjät ovat juuri niitä viihdytä mua-tyyppejä, sellaisia seuraelämän riippakiviä, jotka eivät koskaan keksi itse mitään, joilla ei riitä äly, ei huumori ja ennen kaikkea ei asennetta. Ne on umpitylsiä."

(http://www.vauva.fi/keskustelu/4526023/ketju/pahimmat_pilalle_hemmotellu...)

Mites on - onko tylsät hetket aina vain merkki siitä, että on tylsä ihminen?

Kommentit (10)

Vierailija

Mun mielestä aika ikävä asenne toisia ihmisiä kohtaan. Noh, perus suomimeininki, tällainen ankaruus. Jos ei ole löytänyt mieleistä harrastusta tai ei ole varaa, niin on typerä ja huumorintajuton? Tai jos kavereilla on kiireitä, sulla on asennevamma? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aika ikävä asenne toisia ihmisiä kohtaan. Noh, perus suomimeininki, tällainen ankaruus. Jos ei ole löytänyt mieleistä harrastusta tai ei ole varaa, niin on typerä ja huumorintajuton? Tai jos kavereilla on kiireitä, sulla on asennevamma? 

Kyl joo näi o. Harrastaa voi ilmaiseksikin, jollei ole ihan pakko sitä laskuvarjohyppyä tai purjehdusta harrastaa. Myös yksin onnistuu monet asiat, ei aina tarvita kaveria pitämään kädestä.

Vierailija

Noh, vaikka joskus itselläkin on tylsää, niin on myönnettävä, että olen kyllä tuota mieltä. Jos löytyy mielikuvitusta ja viitseliäisyyttä, niin aina keksii tekemistä, silloinhan ei voi olla tylsää..

Vierailija

Olen itse sellainen, jolla ei ole koskaan tylsää. Se johtuu käsittääkseni siitä, että olen hyvin vahvan mielikuvituksen omaava introvertti. Nautin enemmän omista mielikuvitteluistani ja ajattelustani kuin mistään ulkoisesta tekemisestä. 

En kuitenkaan sano että muunlaiset ihmiset on TYLSIÄ tai heissä olisi mitään vikaa. Ihmisiähän on erilaisia. Minä olen erakkoluonne, mutta on luonnollista että sosiaalisemmat ihmiset ahdistuu tai tylsistyy jos joutuu olemaan liikaa yksin. Kummassakaan ei ole mitään vikaa, ollaan vaan erilaisia. Ja minä viihdyn ilman tekemistä, rikkaan sisäisen maailmani takia, mutta enemmän ulkomaailmaan keskittyneet luonteet tylsistyisivät hengiltä minun elämässäni. Eikä tässäkään kummassakaan ole vikaa, maailma tarvitsee sekä minunlaisiani "mietiskelijätyyppejä" että ulkoisesti aktiivisempia tekijätyyppejä.

Vierailija

Pakko kommentoida, että elämänkokemuksen myötä tullun näkemyksen myötä olen kyllä itse täsmälleen tuota mieltä. Tylsää on vain tylsillä ihmisillä, jotka ovat niin rajoittuneita, että eivät osaa lähteä ihastelemaan maailmaa sen tarjoamilla lukuisilla eri tavoilla.

Itselläni ei muuten koskaan ole tylsää, aina löytyy keskeneräinen harrastusprojekti, lukematon kirja, katsomaton elokuva tai vierailun arvoinen paikka jossa en ole vielä käynyt. Avainsanoja ovat kiinnostus ja uteliaisuus.

Vierailija

Mä olen tylsä tyyppi ja mulla on tällä hetkellä erittäin tylsää. Kyllähän sitä tekemistä aina olisi - maailmahan on täynnä kirjoja, elokuvia, sarjoja... Voisi mennä vaikka viiden tunnin lenkille, opetella uuden kielen, piirtää. Yleensä se tylsyys onkin sitä, kun ei ole mitään sellaista tekemistä mikä huvittaisi juuri sillä hetkellä. Itse inhoan niitä tyyppejä jotka illanistujaisissa huokailevat juuri tuolla "viihdyttäkää mua"-asenteella. Tunnen sellaisia.

Vierailija

Minulla ei ole vielä koskaan ollut tylsää. Ajanpuutetta on kyllä aina, ikinä ei ehdi tehdä kaikkea mitä haluaisi. En ole mikään ahkera, mutta hauskaa voi olla vaikka niin , että lukee koko päivän hyvää kirjaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat