Tekis mieli saada vauva poikaystävän kanssa.

Vierailija

Suhdetta takana vasta kaksi kuukautta. Olemme tunteneet kuitenkin hieman pidempään. Kohta olisi ovulaatio. Mulla on yksi lapsi ja poikaystävällä ei ole. Olen 32v, joten viimeisiä hetkiä saada lapsi. Ei edes asuta yhdessä. Aion sanoa, että mulla melko varmasti ovulaatio, eli haluutko käyttää kumia vai et.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mitä viimeisiä hetkiä? Sulla on vielä 10 hedelmällistä vuotta edessä, vähintään.

En tekisi tuollaisen hyvänpäiväntutun kanssa vauvaa.

Vierailija

Ota sekuntikellolla aikaa kuinka nopeasti mies saa housut takas jalkaansa ja hyppää ikkunasta tän ehdotuksen jälkeen. Ja tule toki raportoimaan, olen utelias. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä viimeisiä hetkiä? Sulla on vielä 10 hedelmällistä vuotta edessä, vähintään.

En tekisi tuollaisen hyvänpäiväntutun kanssa vauvaa.

En kyllä haluaisi olla niin vanha äiti. Ja tässä iässä ei välttämättä tule kovin äkkiä raskaaksi. Poikaystäväni ei ole hyvänpäiväntuttu. Tunnemme toisemme jo nyt tosi hyvin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota sekuntikellolla aikaa kuinka nopeasti mies saa housut takas jalkaansa ja hyppää ikkunasta tän ehdotuksen jälkeen. Ja tule toki raportoimaan, olen utelias. 

Ok. Mutta en usko, että hyppäisi ikkunasta. Ei kuitenkaan vaikuta itsetuhoiselta ihmiseltä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinulla ole miesystävä tuossa iässä?

Kutsun häntä mieluiten poikaystäväkseni. Varmaan ihan ok? Ap

hhhhhh

ikäsi puolesta vaikutat vajukilta, itse raskauduin 3kuukaudessa 36 vuotiaana ensimmäisen kerran. mutta toki sinunlainen vajukki jolla toinen jalka haudassa, niin kannattaisi vaan jättää se lapsi tekemättä, koska et ole henkisesti kypsä äidiksi, ja todella säälin lastasi...

Vierailija

Kuulostaa hölmön hommalta. Kahden kuukauden deittailun (ja sitähän se vielä on kum ette edes yhdessä asu) jälkeen et tiedä toisen todellisesta luonteesta vielä höläsen pöläystä, olette molemmat ihan ihastuksen hurmiossa ja panette parastanne. Vaan tämän toki olisit jo ymmärtänyt ellet sitten ole harvinaisen naiivi... Toisaalta jos lspsen saaminen on pääasia ja suhteen jatkuminen toissijaista, niin sittenhän siinä ei liene ongelmaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ikäsi puolesta vaikutat vajukilta, itse raskauduin 3kuukaudessa 36 vuotiaana ensimmäisen kerran. mutta toki sinunlainen vajukki jolla toinen jalka haudassa, niin kannattaisi vaan jättää se lapsi tekemättä, koska et ole henkisesti kypsä äidiksi, ja todella säälin lastasi...

Et itsekään kovin hienolta ihmiseltä vaikuta. En sääli miestäsi, vaikka varmasti olisi aihetta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro ovulaatiosta, sano että sulla on pillerit, että mies voi vedellä vapaasti paljaalla.

Olen kertonut etten käytä mitään ehkäisyä, enkä myöskään tule käyttämään. Mutta minä se olen, joka huolehtinut aiemmin kondomien ostosta ja että tulee myös käytettyä. Kerron myös aina missä vaiheessa kiertoa olen. Välillä käytetään hyväksi ns.varmoja päiviä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hölmön hommalta. Kahden kuukauden deittailun (ja sitähän se vielä on kum ette edes yhdessä asu) jälkeen et tiedä toisen todellisesta luonteesta vielä höläsen pöläystä, olette molemmat ihan ihastuksen hurmiossa ja panette parastanne. Vaan tämän toki olisit jo ymmärtänyt ellet sitten ole harvinaisen naiivi... Toisaalta jos lspsen saaminen on pääasia ja suhteen jatkuminen toissijaista, niin sittenhän siinä ei liene ongelmaa!

En itseasiassa ole kovinkaan ihastuksen hurmiossa. Mielestäni se meni jo ohi. Heti kun tapasimme ihastuin ja samoin ihan suhteen alussa olin pää pilvissä. Mutta nyt tosiaan en ole mitenkään sekaisin. Ap

Vierailija

Annat vain  palaa sisko!!!

Saadaan taas yksi onneton yh-äippä lisää tänne, kiskot sit pe-iltaisin yksinäsi tonkallisen viiniä ja katselet telkkarista Temptation Islandia ja itket kurjuuttasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat