Viipaleita Satu

Vierailija

Mitenhän hän voi? :(

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänellä on?

Blogissa kertonut että uusiutunut melanooma, pari aivonfarktia ja aiemmin poistettu vatsalaukku ja suolta.

Vierailija

Kurjaa noiden sairauksien kanssa, soisi helpottavan. Olen miettinyt onkohan hänellä anoreksia tällä hetkellä. Olen kyllä tietoinen syövästä, depressiosta ym.

mietin

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa noiden sairauksien kanssa, soisi helpottavan. Olen miettinyt onkohan hänellä anoreksia tällä hetkellä. Olen kyllä tietoinen syövästä, depressiosta ym.

No tuota... jos ei ole juurikaan vatsalaukkua ja osa suolistostakin on poistettu ja samaan syssyyn on rajuja hoitoja syövän vuoksi niin ei siinä paljon pyöristymään pääse. Että naoreksiasta tuskin on kyse vaan ihan siitä ettei pysty syömään ja sekin minkä pystyy tulee huikona läpi tai nousee takaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eihän häneltä aikoinaan koko vatsalaukkua poistettu.

Blogissa on kertonut, ettei ole vatsalaukkua ollenkaan. Virallista epikriisiä en ole nähnyt, ehkä sinä olet?

Vierailija

Luulin että syöpähoidot on lopetettu pidemmän aikaa sitte. Siis ettei syömisvaikeydet johtuisi siitä.

Joka tapauksessa, todella surullista. Toivottavasti vointi kohenee.

Vierailija

Viimeisimmän blogimerkinnän kommenteista. Ginan kirjoittamana:

"

Niin, tässä olen harkinnut kovasti kuinka täyttää satun Käskyn.
Satu yllätti perusteellisesti soittamalla itse iltana lauantaina eli 21.11. 
"Kuule, minä haluan että kerrot kaikki" -enkä, en osaa
"kyllä sinä osaat älä ginaa" hento henkäys kuului, ja paljon sanoja.

Satu toivoo että lukijat ajattelisivat ja kannattelisivat häntä hetkittäin.

Satu on siirretty OYSistä kaupungin sairaalaan, nostettu istumaan noin 3½viikon makuun jälkeen.
Tämä ei tarkoita että suurta parantumista olisi.
satun omin sanoin: "joo tänne jään, sellanen on tilanne"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat