Voi varasparkaa; otanko yhteyttä poliisiin?

Vierailija

Ette varmaan usko tätä, enkä meinaa itsekään uskoa. 

En tiedä mitä ajatteli, sillä apteekit eivät täällä aukea edes kuin klo 8 päivystäväkään. Mutta siis. Minulla on labraan 20 minuutin kävelymatka ja koska oli liukasta ja ilmaisparkit aamulla kortilla siellä, päätin lähteä kävellen. Minulla oli teelusikallinen kakkaa purkissa pienssä apteekin pussissa labraan vietäväksi. Tämä oli tosiaan tällä kertaa tällainen kuiva näyte, joskus olen vienyt toisenlaisen näytteen, mitä otetaan vain tippa nesteen sekaan.  

Laitoin sen sairaalan minigrippussin siis vielä pieneen apteekin pussiin ja kävelin huolettomasti kohti labraa se erikseen kädessä, sillä en halunnut laittaa kakkaa käsilaukkuun. Siinä tuli sitten nuorehko mies ihan vierestä pyörällä ja ennen kuin tajusin, pussi kädestäni lähti matkaan myös sinne labran suuntaan ja katosi nurkan taakse. No siinä hämilläni sitten ajattelin, no ei kai tässä auta kuin viedä uusi näyte, mutta koska sitä varten tarvitsee uuden purkin, jatkoin matkaa. No ihan siellä lähellä määränpäätä oli samanlainen pussi heitetty nurmelle ja siinähän se minun kakkani oli. Olen varma, että se oli oma, tuskin moni samalla tavalla pakkaa.

Pitää tästä lähteä reissuun, kunhan ensin lakkaan nauramasta. Kun olen lakannut nauramasta, soitanko poliisille? Ihan siihen virkanumeroon ajattelin, että pitääkö ilmoiottaa, että tällainen tyyppi liikkuu täällä päin. 

Kommentit (10)

Vierailija

Mä siis luulen, että poitsu (nuori mies liikkeistä päätellen, en oikein ehtinyt nähdä tarkemmin kun ensimmäinen olo oli pöllämystynyt) luuli ottavansa jotain lääkkeitä. Ehkä näytin mielenterveyspotilaalta? 

Vierailija

Narkkarit on joskus tosi pöljiä. Pojan kaverin autosta oli pöllitty joku parin euron arvoinen USB-piuha, kun ei siinä muutakaan irtilähtevää tavaraa ollut. 

Vierailija

Voi sentään :D Kuvittelen sinut poliisiasemalle kertomassa poliisille, että anteeksi, mutta kakkani varastettiin, mutta löysin sen kyllä sitten. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään :D Kuvittelen sinut poliisiasemalle kertomassa poliisille, että anteeksi, mutta kakkani varastettiin, mutta löysin sen kyllä sitten. 

Reps, nyt en selviä tästä ikinä auton rattiin. Ensin aamulla kakkani varastettiin, se löytyi, mutta sitten nauroin niin, että ajoin ojaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reps, nyt en selviä tästä ikinä auton rattiin. Ensin aamulla kakkani varastettiin, se löytyi, mutta sitten nauroin niin, että ajoin ojaan. 

Maanantait ovat ihan parhaita!

Vierailija

No vakavasti puhuen :D ilmoittaisin ehkä itse. Siis ei rikosilmoitusta vaan ihan vaan semmoinen heads up -huomautus alueella partioiville jne ja siltä varalta jos tyyppi iskee uudelleen. Voithan sanoa, että pussissa oli rahallisesti arvoton asia, jonka löysit hetken kuluttua maasta, jos et halua ilahduttaa poliisia yksityiskohdilla.

Tosin voihan olla, että tyyppi oppi kerrasta, että ahneella on paskanen loppu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat