Pakkomielle ihastuksen/exän stalkkaamiseen

Vierailija

Tämä on ihan mielettömän noloa myöntää, mutta olen kehittänyt ihan sairaalloisen pakkomielteen ihastuksen nettiprofiilien kyttäämiseen. Stalkkaan myös hänen ex/nykyistä säätöään ja tunnen joka kerta itseni maailman säälittävimmäksi ihmiseksi mutta en voi lopettaa. Instagramissa kun ei auta edes se, vaikka toisen estäisi kun pääsee silti näkemään ne profiilit.

Älkääkä pliis sanoko vain että "keksi jotain muuta tekemistä" koska tätä on jatkunut jo monia monia monia kuukausia. Käyn myös terapiassa jo toista vuotta selvittämässä omia tunteita ja tarpeita tälle mutta mitään merkittävää parannusta ei ole tapahtunut kuin hetkellisesti. Mulla ei heikkoina hetkinä vain ole minkäänlaista itsehillintää. Olen joskus tehnyt jopa feikkiprofiileja joilla stalkkaaminen oli helpompaa, kun olin muka omalla oikealla profiilillani estänyt kaiken ja päässyt "kuiville". Onko mitään lapsilukkoa tai esto-ohjelmaa, jonka voisi asentaa itse itselleen? Pään sisäinen esto-ohjelma kun on todella epäkunnossa... Hävettää valtavasti mutta kärsin tästä todella. On käynyt mielessä myös jos luopuisin puhelimesta kokonaan, mutta tarvitsen nettiä kuitenkin ihan normaaliin elämiseen ja keksisin kuitenkin keinot vaikka mulla ei kotona nettiä olisikaan. Taidan oikeasti olla ihan täysi hullu.

Kommentit (5)

Vierailija

Itse kans kerran pari viikossa köyn kyttäämässä ex-miehiän facebookissa, kaikki ovat onnellisesti parisuhteessa kuten minäkin. Stalkkaan myös niiden uusia muijjia ja arvostelen niitä mielessäni. Ehkä se ei ole normaalia tai sitten on.. Mutta en usko, että se olisi enää mustasukkaisuutta vaan jotain muuta, mutta mitä? Oletko sinä päässyt täysin yli ex miehestäsi? Onko teillä jotain selvitettäviä asioita jotka kaivertavat sinua ja alintajuntaisesti ikävöit ja haluaisit olla vielä miehen elämässä?

Vierailija

En kyllä osa antaa hyviä neuvoja muita, kuin että tarvitset elämääsi jotain muuta, uusi ihastus.. Siis jos edelleen haikailet tuon exäsi perään. Koita käsitellä mielessäsi asiat, jotka tuon tyypin kanssa jäi kesken, jos niin oli..

Stalkkaan välillä nykyiseni exää netissä, vaikkei siihen ole suurempaa syytä (olemme onnellisia eikä exä ole edes mikään uhka). Silti olen vähän mustis siitä, kun oli/on niin 'täydellinen'. :) Yleensä töissä, kun ei ole muuta tekemistä, stalkkaan sitä naista ja kyllä muitakin vanhoja säätöjäni, vaikkei ne mitään tunteita edes herätä, muuten vaan.. Mutta sellainen mustasukkainen stalkkaus on todella epäterveellistä ja kuluttavaa.. Toivottavasti pääset eroon siitä!

Vierailija

En seuraa eksiä tms. mutta paria lempi-/vähemmän lempijulkkistani käyn tsekkaamassa kerran päivässä. Ei siihen aikaa mene kuin minuutti (jos ei ole jotain mehevää sisältöä, yleensä ei ole), enkä muutenkään pidä sitä paljon kummempana kuin uutisotsikoiden seuraamista, joten en ole näillä näkymin menossa terapiaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat