No kiva. Mulla on sellainen ja kaikki vaan aina kehottavat hymyilemään tai ihmettelevät, miksi olen niin myrtsi. En olekaan, se on vaan mun kasvojen luontainen ilme enkä sille mitään voi.
Inhoan tätä "resting bitch face"- trendiä. "Hihihii mulla vaan on resting bitch face". Kuka ikinä keksikään ton typerän sanonnan ansaitsee kunnon bitch slapin.
No kiva. Mulla on sellainen ja kaikki vaan aina kehottavat hymyilemään tai ihmettelevät, miksi olen niin myrtsi. En olekaan, se on vaan mun kasvojen luontainen ilme enkä sille mitään voi.
En tajua resting bitch face -hypetystä. Eikö kaikkien naamat näytä tuolta ilmeettömänä? Ihan normaalia.
Miksi et sano sitä suomeksi?
Tunnen erään tuon näköisen naisen. Se näyttää aina kyllästyneeltä/ vihaiselta, muuten erittäin kaunis.
Bitchy resting face.
v
Lepäävä narttunaama.koska se on käsite, joka on mahdoton suomentaa järkevästi. Kerro toki suomennos ehdotuksesi :)
ahahahaha :D
Heti kuulostaa paremmalta eikä niin teiniltä.
Tosin aloittaja taitaa teini ollakin.
Suurimmalla osalla miehistä on tuollanen naama. Mutta eipä niitä kommentoida. Kun ne on vaan olemassa.
Tymperä perusilme. Siinä hyvä suomennos.
Siis piti kirjoittaa tympeä, ei tymperä.
Oletko ap se palstan virallinen laihuuden ihannoija? Kun kaikki esimerkkikuvat oli Snejanasta...
mimmi näyttää elämäänsä kyllästyneeltä ekoissa kuvissa
Mä en hymyile. Mulla on rumat hampaat ja epäsymmetrinen naama.
Kamala
Ikinä kuullutkaan moisesta. No, en olekaan enää teini.
Mä taas rakastan tätä Pieni Talo Preeria-sarjan ilkeän Nellien lanseeraamaa "haistelen sinua kuin paskaa"-ilmettä :D
http://media.tumblr.com/tumblr_ln461zyh4M1qbjni1.png
Tai jossain sellaisissa aineissa olevalta joita ei saa Alkon valikoimista......
Dokaava kurttunaama olis paljon coolimpi ;)
Inhoan tätä "resting bitch face"- trendiä. "Hihihii mulla vaan on resting bitch face". Kuka ikinä keksikään ton typerän sanonnan ansaitsee kunnon bitch slapin.