Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kliseismpää elokuvaa keksittykään kuin Pretty woman?

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Ihmettelen, miten olen katsonut tuon sonnan jo varmaan kaheksan kertaa..Ja taas istun tässä..

Kommentit (10)

Vierailija

Eikö alkuperäinen loppu olisi ollut se, että hutsu joutuu lopussa takaisin kadulle. Se ei vain sitten osoittautunut kovin katsojaystävälliseksi, joten loppu on tämä meidän kaikkien tuntema.

Vierailija

Aikansa tuotos, sitähän ne leffat silloin oli aihe kuin aihe. Mutta Julia Roberts on siinä aivan huippukaunis, niin persoonallisella tavalla upea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paras elokuva mitä olen nähnyt. Itken ja nauran kissa kainalossa.

T:mies.

ja minä nauran sun viestilles:-Denkä ollenkaan pahalla!

Vierailija

Mua ärsyttää häiritsevän paljon Julia Robertsin ylileveä ja luonnoton suu...Vie kaiken huomion mahdollisista kauniista kohdista kasvoja..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aikansa tuotos, sitähän ne leffat silloin oli aihe kuin aihe. Mutta Julia Roberts on siinä aivan huippukaunis, niin persoonallisella tavalla upea.

viis siitä kotkasta, mutta Gere, aah

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö alkuperäinen loppu olisi ollut se, että hutsu joutuu lopussa takaisin kadulle. Se ei vain sitten osoittautunut kovin katsojaystävälliseksi, joten loppu on tämä meidän kaikkien tuntema.

Musta se loppu just on surullinen kun kaverukset joutuu eroon toisistaan ja niillä on niin hauskan näköinen kämppäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viis siitä kotkasta, mutta Gere, aah

Katsoin elokuvan silloin uutena, muttei ole tarvinnut katsoa toiste juuri tuon Gere-limanuljaskan takia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat