Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa maksaa vuokraa

Vierailija

Älyttömän kallista puuhaa, ja en jaksa enää. En ikinä ole edes kotona, ja kohta ei oo ees varaa maksaa sitä. Haluan käyttää mun rahat johonkin muuhun, ja tän ajan mitä istun töissä haluun käyttää opiskeluun. Haluisin mahdollisimman halpaa asumista mutta se ei oo mitenkää mahollista pk-seudulla. Ärsyttää. 

Kommentit (9)

Vierailija

Sillan alla on kylmä asua talvella.

Kokeile yhteisasumista jossain kaukaisessa pöpelikössä olevassa pienessä tönössä, jossa ei ole sähköä tai vettä. Varmasti edullinen ratkaisu.

Vierailija

Yksin on todella kallista asun pk-seudulla. Olen itsekin kyllästynyt korkeisiin vuokriin. Sellaiset, jotka asuvat jonkun toisen kanssa, eivät varmaan edes aavista, miten raskasta on olla yksin vastuussa kaikista menoista, joista juuri asumiskulut haukkaava Helsingin seudulla valtavan osan. Pitäisi saada halvempia ratkaisuja. Jotkut ratkaisevat asian siten, että solmivat nopeasti parisuhteita periaatteella kun yksi päättyy niin toinen heti alkaa. Kyllähän se olisi varmaan melkein jokaiselle naiselle mahdollista, mutta kaikki eivät viitsi siihen peliin mennä mukaan. 

Onko sinulla mitään mahdollisuuksia muuttaa asumaan jonkun kanssa yhdessä? Olen kuullut, että nykyisin jopa pikkuperheet saattavat asua isommassa kimpassa, jotta saavat asumiskulut alemmiksi. 

Onnea asian ratkeamiseksi sinulle myönteisesti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän kallista puuhaa, ja en jaksa enää. En ikinä ole edes kotona, ja kohta ei oo ees varaa maksaa sitä. Haluan käyttää mun rahat johonkin muuhun, ja tän ajan mitä istun töissä haluun käyttää opiskeluun. Haluisin mahdollisimman halpaa asumista mutta se ei oo mitenkää mahollista pk-seudulla. Ärsyttää. 

Irtisanot vuokrasopimuksen ja kohta olet vapaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat