Täin munia, mutta ei täitä löydy ollenkaan

Vierailija

Täikammalla vetäessä tarttuu mukaan hiuksia joissa pisaran muotoinen kova juttu tiukasti kiinni, lähipiirissä ollut juuri täitä.
Näitä useampi, täishampoopesu ja pesuvedessä ei täitä ollenkaan, kammatessakaan ei tartu yhtään mukaan.
Missä ne piileksii vai onko ollut täitartuntaa ollenkaan? Mitä muuta nuo voisi olla kuin munia? Saicare kun laittaa googleen niin eka kuva jossa musta pohja, aivan samannäköisiä tuli.

Kommentit (10)

Vierailija

Ne ovat niin pikkuruisia, että eihän niitä sieltä pesuvedestä välttämättä löydä. Ja osa on varmaan jo jatkanut matkaansa muiden päihin.

Vierailija

Minulla on ollut samanlaisia kovia palloja päänahassa, vähän kuin pieniä kiviä. Päänahkani oli myös tosi rasvainen ja se rasva härskiintyi nopeasti. Arvelin, että minulla seborrooinen ekseema. Noh, aloin käyttämään nizoral-shamopoota ja oireet katosivat!

Vierailija

Täit ovat jo siirtyneet eteen päin. Jatka kampaamista tiheällä kammalla päivittäin ja tee täishampoolla uusintakäsittely pakkaiuksen ohjeen mukaan. Muuten munista kehittyy uusi täikanta parin viikon kuluessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut samanlaisia kovia palloja päänahassa, vähän kuin pieniä kiviä. Päänahkani oli myös tosi rasvainen ja se rasva härskiintyi nopeasti. Arvelin, että minulla seborrooinen ekseema. Noh, aloin käyttämään nizoral-shamopoota ja oireet katosivat!

Tiedän nämä, mutta nämä olivat tiukasti kiinni hiuksessa

Vierailija

Saivareista pääsee hyvin eroon kuumalla suoristusraudalla, jolla saivareet poltetaan hengiltä pieni hiusnippu kerrallaan. Lääkkeet eivät niihin tehoa, vain aikuisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saivareista pääsee hyvin eroon kuumalla suoristusraudalla, jolla saivareet poltetaan hengiltä pieni hiusnippu kerrallaan. Lääkkeet eivät niihin tehoa, vain aikuisiin.

Höpö, höpö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt 3x saivareisiin, en ole ikinä täitä nähnyt.

No tässä toisessa päässä taas oli näkyviä täitä ja 1-2 munaa vain.
Tässä tuoreemmassa päässä pelkkiä munia :O tai voikohan täit olla toisessa päässä erikokoisia? Aika suuria oli meinaan ne näkemäni.

Ap

Vierailija

Ne voi johtua myös ihon rasvaisuudesta ja olla siten ihan vaan tukkeumia. Mulla rasvainen iho ja joskus lähtee jostain muualtakin ihoa samanlaisia kovia pallukoita, yleensä leuan alta tms.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat