Onko väärin kuluttaa kauneuteen paljon rahaa?

Vierailija

Hiustenpidennykset, hyvät vaatteet ja kosmetiikka saavat oloni tuntumaan paljon paremmilta!

Kommentit (12)

Vierailija

Ei, jos noihin asioihin kerran on rahaa, eikä joudu esim. kustantamaan hiustenpidennyksiään millään pikavipeillä. Toisekseen voidaan pohtia vaikka niiden pidennysten tai eläinkokeilla testatuiden kosmetiikkatuotteiden eettisyyttä...

Mutta lähtökohtaisesti mulle on ihan sama, mihin ihminen itse tienaamansa rahat laittaa, jos ei aiheuta muilla kärsimystä.

Vierailija

Ei ole väärin. Jos se saa tuntemaan olonsa hyväksi ni mikä ettei! Tietysti on hyvä, ettei kauneus olisi prioriteetti numero uno, että rahaa jää muuhun elämiseen ja esimerkiksi mahdollisten lasten ja eläinten hoitoon ja huolenpitoon. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hiustenpidennykset, hyvät vaatteet ja kosmetiikka saavat oloni tuntumaan paljon paremmilta!

Ei tietenkään ole väärin, itsestä huolehtiminen on hyvä asia. Ellen ole tyytyväinen itseeni, niin en ole tyytyväinen mihinkään. Tukka hyvin kaikki hyvin. Voisi rahaa tuhlata esim, alkoholiin, tupakkaan. Jokaisen kannattaisi tehdä kaikkensa kauneuden eteen. 

Ja itse meikkaan aina, hyvä vastaanotto kun on siistit vaatteet ja huoliteltu muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole väärin, itsestä huolehtiminen on hyvä asia. Ellen ole tyytyväinen itseeni, niin en ole tyytyväinen mihinkään. Tukka hyvin kaikki hyvin. Voisi rahaa tuhlata esim, alkoholiin, tupakkaan. Jokaisen kannattaisi tehdä kaikkensa kauneuden eteen. 

Ja itse meikkaan aina, hyvä vastaanotto kun on siistit vaatteet ja huoliteltu muutenkin.

hiustepidennykset ja kemikaalithan ne on itsestään huolehtimista! 

Kohta vittukarvalaseri ja anusvalkaisu on samaa kastia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hiustepidennykset ja kemikaalithan ne on itsestään huolehtimista! 

Kohta vittukarvalaseri ja anusvalkaisu on samaa kastia?

Kuka törkyturpa tulee kauneusketjuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta "Jokaisen kannattaisi tehdä kaikkensa kauneuden eteen" on p**kaa". Minä en tupakoi, käytä alkoholia, pukeudun mukavuudenhaluisesti ja miekkaan vain jos sattuu huvittamaan. Rakastan luontoa ja teen paljon eläin- ja kasvibongausretkiä, tykkään suunnistaa ja haluan keskittyä älyllisesti (minulle) vähän turhankin vaativiin opiskeluihini, tälläytyminen luennoille ja laskareihin, saatikka labroihin ei tulisi mieleenkään. Vaikka nämä asiat tekevät minut yhtä onnelliseksi kun uudet vaatteet laitettu tukka sinut, en koskaan sanoisi: Jokaisen tulisi panostaa kaikkensa teoreettiseen fysiikkaan ja Suomen luonnon ihailuun".

Vierailija

Ei ole tyhmää. Päinvastoin, se on järkevä investointi. Ei naisella riitä aivot js ahkeruus saavuttaa hienoja asioita, joten kannattaa vivuttaa se ainoa oikea assetti.

Peukkuja sulle, löydät kyllä elättäjän. Älä kuuntele kateellisten puheita, äläkä alenna standardejasi ellei ole ihan pakko! (Ikä alkaa olemaan lähellä 30)

Vierailija

Olen viisikymppinen ja olen joutunut yksinhuoltajana elämään vaatimatonta elämää. Säästeliäästi elän, mutta nyt toteutun unelmani: kävin rasvaimussa. 

Maksoihan se useamman tonnin, mutta  mitä sitten? Säästän sitten muuten, käteen saan kuussa noin 2500 e. Asuntovelkaa on vielä kolme vuotta. 

Olen onnellinen: pysyin kerrankin olemaan itsekäs. Älkää nuoret naiset  unohtKo itseänne ruuhkavuosissa. Kautta aikojen naiset ovat halunneet oll kauniita. 

Niin, olen feministi .

Vierailija

Ei todellakaan ole väärin! :) 

Itellä hiustenpidennykset,ripsipidennykset ja geelikynnet. Silarit löytyy myös :) 

Vaatteisiin menee monta sataa kuukaudessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat