Rumat kuvioidut trikoot naisilla

Vierailija

Tämän hetken typerin trendi nämä ihan helvetin rumat salihousut/trikoot joita naiset käyttää muuallakin kuin salilla. Ilmeisesti niillä on tarkoitus viestiä että nainen on jotenkin urheilullinen. En ymmärrä miksei kuntosalin pukuhuoneessaa vaihdeta takaisin normivaatteisiin vaan pitää niissä rumissa trikoissa kulkea kaupungilla. Sitten vielä valitetaan että leggingsit pitää peittää paidalla mutta näitä helvetin rumia salihousuja ei peitellä millään vaan oikein esitellään sitä persettä niissä kuvioiduissa monivärisissä ällötyksissä. Hävetkää naiset!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämän hetken typerin trendi nämä ihan helvetin rumat salihousut/trikoot joita naiset käyttää muuallakin kuin salilla. Ilmeisesti niillä on tarkoitus viestiä että nainen on jotenkin urheilullinen. En ymmärrä miksei kuntosalin pukuhuoneessaa vaihdeta takaisin normivaatteisiin vaan pitää niissä rumissa trikoissa kulkea kaupungilla. Sitten vielä valitetaan että leggingsit pitää peittää paidalla mutta näitä helvetin rumia salihousuja ei peitellä millään vaan oikein esitellään sitä persettä niissä kuvioiduissa monivärisissä ällötyksissä. Hävetkää naiset!

Onhan se vähän koomista kyllä kulkea jossain urheilutrikoissa kaupungilla, eikä edes jossain sporttisissa, rennoissa vapaa-ajan vaatteissa jotka olisi edes hieman tyylikkäitä. Ja tietysti lyhyen paidan kanssa, pitäähän sitä omaa treenaamista tuoda esille vaikka sitten takapuolen esittelyn muodossa :D Ehkä kun ei muuten huomiota saa...

Vierailija

No jos varta vasten pukeutuu salihousuihin kaupungille, niin onhan se typerää. Mutta esim. itse kuljen kaupungille yleensä polkupyörällä ja mäkistä matkaa on kuutisen kilometriä. Ihan mukavuussyistä pukeudun urheiluvaatteisiin, en esim. farkkuihin. Ne päällä on inhottava polkea ja hikeentyy siistit vaatteet ihan turhaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän koomista kyllä kulkea jossain urheilutrikoissa kaupungilla, eikä edes jossain sporttisissa, rennoissa vapaa-ajan vaatteissa jotka olisi edes hieman tyylikkäitä. Ja tietysti lyhyen paidan kanssa, pitäähän sitä omaa treenaamista tuoda esille vaikka sitten takapuolen esittelyn muodossa :D Ehkä kun ei muuten huomiota saa...

Ihan samanlailla se takapuoli on esillä esim. kireissä farkuissa. Säkkiinkö pitäisi pukeutua?

Vierailija

Ne on mukavia jalassa. Ja jos mä menen ennen salia/salin jälkeen piipahtamaan keskustassa, niin en mä sen takia jaksa farkkuihin vaihtaa.

Itse suosin tosin mustia trikoita, mut mun mielestä noi värikkäät on piristäviä :)

Vierailija

Olen lihava ja pidän kuviollisia leggingsejä julkisilla paikoilla, takki peittää takamuksen joten säästyt näkemästä sitä sentään. Koeta kestää.

Vierailija

Ja se vasta kummallista onkin, kun yhdistetään trikoot, lenkkarit ja nahkatakki! Siis mitä ihmettä! Jos on muutoin ulkoiluvaatteet päällä niin luulisi että siihen yhdistettäisiin joku sporttinen takkikin. Esimerkiksi jos itse käyn reippailemassa vaikkapa ennen kauppareissua, niin on minulla se ulkoilutakkikin, kivempi sen kanssa on juoksuspurtteja ottaa kuin jossain nahkatakissa tai hengittämättömässä keinokuitutakissa.

Vierailija

Taisin oivaltaa mistä on kyse. Ne rumat trikoot on varsinaiset seksintappajat, eli sitä pyllyään voi esitellä niissä, koska kenellekään miehelle ei voi tulla himokkaita ajatuksia jos näkee naisella niin rumat housut.

Vierailija

Saatan käydä kaupassa trikoissa, mutta olen silloin yleensä matkalla salille. Kotona tulee myös oltua trikoissa, kun ovat miellyttävät jalassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saatan käydä kaupassa trikoissa, mutta olen silloin yleensä matkalla salille. Kotona tulee myös oltua trikoissa, kun ovat miellyttävät jalassa.

Mutta miksi ne pitää olla ne rumankirjavat? Siksikö kun jollain bloggaajallakin oli? Pitääkö noita oikeasti joku hienoina? :D 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ne pitää olla ne rumankirjavat? Siksikö kun jollain bloggaajallakin oli? Pitääkö noita oikeasti joku hienoina? :D 

Mulla on camokuvioiset ja ne on mun mielestä hienot. :) ja sitten on yhdet mustat ja yhdet harmaat.

Vierailija

Ennen minä katselen ihmisiä, joilla on sopivan väljät vaikka sitten kirjavat trikoohousut kuin ne kerta kaikkiaan kammottavat kuviolliset legginssit. Miettikää nyt, hyvät naiset, miltä näyttää tosi paksukinttuinen nainen vaikka käärmekuvioisissa legginsseissä. Hyi helvata!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja se vasta kummallista onkin, kun yhdistetään trikoot, lenkkarit ja nahkatakki! Siis mitä ihmettä! Jos on muutoin ulkoiluvaatteet päällä niin luulisi että siihen yhdistettäisiin joku sporttinen takkikin. Esimerkiksi jos itse käyn reippailemassa vaikkapa ennen kauppareissua, niin on minulla se ulkoilutakkikin, kivempi sen kanssa on juoksuspurtteja ottaa kuin jossain nahkatakissa tai hengittämättömässä keinokuitutakissa.

Ehkä se nyt vaan on tyyleillä leikittelyä josta et taida olla koskaan kuullutkaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlailla se takapuoli on esillä esim. kireissä farkuissa. Säkkiinkö pitäisi pukeutua?

No jaa, eipä tule naisten takapuolia pahemmin tsekkailtua mutta veikkaan että jotkut riemunkirjavat kalsarit kaupungilla joista näkyy suunnilleen pakarat ja jokainen yksityiskohta läpi kun on lyhyt paita, herättää huomiota enemmän kuin hyvin istuvat farkut. Pukeutukoon jokainen kuten tykkää, ei sillä. Mutta ei ne kirjavat trikoot jossain kaupungilla kyllä millään lailla tyylikkäät ole. Kieltämättä tulee mieleen että ne on jonkun fitnessiin hurahtaneen tyhjäpään (jokainen tietää tyypin, ei koske kaikkia) treenitulosten esittelyä varten ;D Vähän ehkä sama kun tunkee tissit esille :) Ei niitäkään tarvii piilotella, mutta jos ne nyt "hyppää esille" niin on vaan tyylitöntä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat