Vinkkejä miehen lämmittelyyn

Vierailija

Olen ehkä vähän mielikuvitukseton, mutta miten miehen vartaloa voisi hyväillä ilman että menee suoraan jalkoväliin kiinni? Toki olen kaikenlaista tehnyt, mutta se tuntuu aina yhtä tyhmältä:(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Jos rehellisiä ollaan niin muo ainakin harmittaa aina jos nainen yrittää temppuilla käsillään jotakin eikä heti ota vaan mun kalusta kiinni, mutta ei se tarkota ettei tykkäisi muustakin kosketuksesta. Kaikkista parasta lämmittelyä on, kun sängyssä alasti suudellessa nainen alkaa runkkaamaan. Hetken suudeltua nainen siirtyisi huulillaan kaulalle, sieltä rintakihalle, sieltä vatsalle ja lopulta vaihtaisi runkkaamisen suihinottoon.

Vierailija

Että mua ärsyttää nää iänikuiset fantasiat, "kaulalle, rintakehälle, vatsalle jne...". Kullista vaan heti kiinni, teet sille sitten mitä haluat, suulla, käsillä, pillulla. Ensimmäinen lasti lähtee joka tapauksessa alta minuutin ja sen jälkeen voidaan aloittaa rakastelu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Että mua ärsyttää nää iänikuiset fantasiat, "kaulalle, rintakehälle, vatsalle jne...". Kullista vaan heti kiinni, teet sille sitten mitä haluat, suulla, käsillä, pillulla. Ensimmäinen lasti lähtee joka tapauksessa alta minuutin ja sen jälkeen voidaan aloittaa rakastelu.

Mä voisi tykätä ampuu mun kuuman lastin sun suuhun minuutin jälkee niin että sperma pursuis suust ulos. Kalasteltuas kielelläs mun spermat suupieliltäs voisit nielasta koko lastin alas ennen ku imisit mut taas juhlakuntoo ;)

ukkomies

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä vähän mielikuvitukseton, mutta miten miehen vartaloa voisi hyväillä ilman että menee suoraan jalkoväliin kiinni? Toki olen kaikenlaista tehnyt, mutta se tuntuu aina yhtä tyhmältä:(

Erogeeniset alueet vaihtelevat yksilöllisesti, joten tarkkaile vaikutuksia tai kysy.  Jotkut tykkää pienestä kiusoittelusta, eli lähestyy sitä jalkoväliä hitaasti mutta määrätietoisesti, herättäen halun ja odotuksia miehessä.  Alkuun vähän ikäänkuin vahingossa sipaisee kiveksiä tai siitintä ja siitä hiljalleen nostaen suoran kiihottamisen osuutta.

Vierailija

Minä lämpenisin parhaiten jos ottaisin naiseni vatsalleen syliini ja läimäyttelisin takapuolen kämmenelläni punaiseksi. Minua ei tarvitse hivellä tai silitellä.

Yllätä miehesi ja pyydä pientä kuritusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä lämpenisin parhaiten jos ottaisin naiseni vatsalleen syliini ja läimäyttelisin takapuolen kämmenelläni punaiseksi. Minua ei tarvitse hivellä tai silitellä.

Yllätä miehesi ja pyydä pientä kuritusta.

Täytyypä pyytää tänään pientä piiskausta.
Ainakin ajatuksena pikkuisen kiihottava olla miehen kuritettavana.
Toivottavasti itse toiminta on yhtä kiihottavaa kuin ajatus siitä.

Vierailija

Kyllä siinä kummasti lämpenee, kun nainen miehen seisoessa vetää tältä housut alas, kyykistyy kullin tasalle ja alkaa hyväillä takareisiä samalla, kun vie päätään lähemmäksi kullia lipoen kielellä halukkaasti kosteita huuliaan.

naisenkaipuu

ihanat naiset haluan haleja aluksia ja keskustelua sekä hyvän yhteisen ruokahetken. onko tää oikea tapa? tietysti suoraan asiaankin mutta kun olen nopea lämpenemään ja jaksan/haluan pitkään...

Vierailija

Ei mulla ole muualla vartalossa mitään, mitä pitäisi koskea. Se kyllä toimii, jos nainen koskettelee itseään. Ihan mielelläni koskettelen naista kuitenkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat