Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lakata himoitsemasta miestä?

Vierailija

Haaveilen edelleen ihanasta panostani, joka ei välitä musta tippaakaan. Täydellinen vartalo ja kulli.

Tapaamiset harveni ja nyt on mennyt pari kuukautta... En halua niellä ylpeyttäni ja ottaa yhteyttä, kun onhan selvää, ettei toista enää kiinnosta.

Meillä oli ihanaa. Tajuan kyllä kaipaavani sellaista, mitä ei ole enää olemassa. Miksi mun on pakko olla näin monogaminen, kun rakastun? Vieläkään kukaan toinen mies ei sytytä, vaikka olen antanut itselleni luvan mennä eteenpäin.

Kommentit (5)

Vierailija

Miten suhteenne loppui? Mulla on/oli täysin sama tilanne. Otin yhteyttä mieheen lopulta ja kerroin, että on ajatuksissani. Tästä viikon kuluttua hän otti yhteyttä minuun ja tahtoi tavata. Älä menetä toivoa, ei se välttämättä ohi ole.

Vierailija

Jos kyseessä on pelkkä panosuhde, niin siinä ei kannata olla prinsessa. Mies ei osaa lukea ajatuksia, eikä temppuiluun ole aikaa. Eli minä ottaisin yhteyttä ja kertoisin, että tekee mieli.

Panosuhde edellyttää tietyissä asioissa paljon suurempaa suoruutta. Ja kyllä minä viestin kaiken tarpeelisen, koska ei ole aikaa leikkiä prinsessaa / loukkaantua turhuuksista.

Paria meistä ei koskaan tule. Mutta hyvät ystävät on tullut ja seksi on parempaa kuin koskaan. Se ystävyys on molemmin puolista, kun miehellä tapahtuu jotain tärkeää, saatan saada sähköpostia jopa keskellä yötä. Jotkut asiat pitää vain päästä jakamaan ihmisen kanssa joka välittää.

Meidän seksisuhde loppuu joku päivä, mutta ystävyys tuskin koskaan.

Vierailija

Eikö ketään muuta ärsytä tuollainen typerä ihmissuhteiden lokerointi "panosuhteisiin", "ystävyyssuhteisiin", "rakkaussuhteisiin", you name it. En minä ainakaan pysty itse määrittämään lähtötilanteessa tuleeko jostain miehestä pelkkä pano, ystävä vai ehkä rakastettu. En käsitä miten laskelmoivia paskiaisia tämä maa tuntuu olevan täynnä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta ärsytä tuollainen typerä ihmissuhteiden lokerointi "panosuhteisiin", "ystävyyssuhteisiin", "rakkaussuhteisiin", you name it. En minä ainakaan pysty itse määrittämään lähtötilanteessa tuleeko jostain miehestä pelkkä pano, ystävä vai ehkä rakastettu. En käsitä miten laskelmoivia paskiaisia tämä maa tuntuu olevan täynnä.

totta. Ja tuo ap:n suhde ei ole enää mikään panosuhde, jos kerran ap on rakastunut. Silloin se on jo jotain ihan muuta, kun on tunteet pelissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat