miksi lääkärit ei tutki hajuoireisia?

Vierailija

Väittävät vain että mitään hajua ei muka oo. Ja kuitenkin ongelma on ihan jatkuva. Onko lääkärit kaikki hajuaistinsa kadottaneita?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Väittävät vain että mitään hajua ei muka oo. Ja kuitenkin ongelma on ihan jatkuva. Onko lääkärit kaikki hajuaistinsa kadottaneita?

Mitä tarkoitat hajuoireisella, kärsit jostain hajusta?

Vierailija

Koska se on niiden ulotumattomissa. Kyse on ominaisuudesta pikemminkin kuin sairaudesta. Näistä ei ole tarpeeksi tutkimusta vielä. Ja ne ovat harvinaisia. Sillon se on hyväksyttävä sekä itsen että ympäristön.

Vierailija

Jos joutuvat puhkomaan kaikennäköisiä mätäpaiseita deekuilta ja käsittelemään hautuneita potilaita, virtsavaivaisia jne. saattavat he olla immuuneja sinun havaitsemillesi hajuille. Kokeile jotain yksityistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska se on niiden ulotumattomissa. Kyse on ominaisuudesta pikemminkin kuin sairaudesta. Näistä ei ole tarpeeksi tutkimusta vielä. Ja ne ovat harvinaisia. Sillon se on hyväksyttävä sekä itsen että ympäristön.

Mutta kun ympäristö ei todellakaan hyväksy. Miten tämmösen kanssa muka voisi elää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ympäristö ei todellakaan hyväksy. Miten tämmösen kanssa muka voisi elää?

Mä tiedän. Mä koen sen mitä säkin. Mutta mä elän. Ja niin säkin.Mä en vaan välitä. Enää. Mä oon terve. Mä oon kiitollinen siitä. Ole säkin. Ja elä. Anna mussuttajien mussuttaa. Sillon voi ihan ottaa myös toisen terveydelliset seikat, kuten mahdollisen ylipainon, mt-ongelmat yms käsittelyyn. Näin mä teen. Tsemppiä

Vierailija

Mä olen erityisherkkä samoin minun lapset. Esim makujen ja hajujen suhteen. Sun pitää vaan vaatia lääkäriltä diagnoosia hajuoireilun suhteen. Esim Ruotsissa saa mun käsittääkseni työkyvyttömyyseläkkeen jos ei

voi käydä töissä hajuyliherkkyyden takia.

Vierailija

Nyt on niin epämääräistä, että en ihmettele, jos ei tutkita. Haisetko jollekin vai oletko herkistynyt? Lääkäreille pitää kertoa niin selvästi oikeilla termeillä, että ymmärtävät. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat