Mies ei kai halua viettää aikaa mun kanssa

Vierailija

Meillä on kaksi lasta ja minusta olisi kiva viettää joskus miehen kanssa kaksistaan aikaa. Mies sanoo että joo joo, kyllä mä haluan viettää aikaa sun kanssa. Vaikea vaan uskoa.

Sanoin miehelle, että voitaisko lähteä kahdestaan risteilylle. Mies ehdotti, että jos mä risteilylle haluan, niin hän voi maksaa mulle matkan niin voin lähteä yksin. Ei siis ilmeisesti halua mun kanssa lähteä? Musta on vähän epäreilua, että mies ei oman vaimonsa kanssa voi lähteä risteilylle, mutta omat vanhemmat ja siskonsa puolisoineen kelpaavat kyllä matkaseuraksi. Näiden kansaa käy kerran vuodessa risteilyllä.

Ei me miehen kanssa käydä syömässä ulkona, ei elokuvissa, ei missään. Ei enää edes ruokakaupassakaan. 

Mä olen kohta vuoden sietänyt tätä tilannetta, ihan hiljaa. Nyt olen yrittänyt ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta vastaus on vaan että joo joo, kyllä mä haluan sun kanssa aikaa viettää. Mutta tuntuu vain muiden seura olevan parempaa.

Seksiäkään meillä ei ole kohta vuoteen ollut. Mies ei ole osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä sen jälkeen kun pyysin, että huomioisi vähän minuakin sängyssä. Eilen kysyin sitten tästäkin asiasta ja mies totesi, että totta kai hän haluaa seksiä kanssani, mutta oman käden käyttö on vaan helpompaa. Eli ilmeisesti en enää kelpaa siihenkään, kun olen niin vaikea sängyssä.

Itse tunto tässä murenee pikkuhiljaa, kun tuntuu etten kelpaa miehelle muuhun kuin siivoamaan, hoitamaan lapsia ja täyttämään jääkaappia.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Toi "oman käden käyttö on helpompaa" olisi mulle viimeinen niitti. Ei tarvitse hirveän kauaa miettiä kun ymmärtää, ettei häntä kiinnosta enää. Luepa tuo viestisi ja mieti, kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa. Hajotat itsesi tuollaisessa. Voimia <3

Vierailija

Toi "oman käden käyttö on helpompaa" olisi mulle viimeinen niitti. Ei tarvitse hirveän kauaa miettiä kun ymmärtää, ettei häntä kiinnosta enää. Luepa tuo viestisi ja mieti, kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa. Hajotat itsesi tuollaisessa. Voimia <3

Vierailija

Tuossa tilanteessa voit hyvin sanoa miehelle, että jos tilanne ei muutu, joudut harkitsemaan eroa. Ette ole kämppiksiä vaan parisuhteessa, johon kuuluu myös seksuaalinen kanssakäyminen. Ja tottakai terveessä suhteessa kuuluisi viettää kahdenkeskistä aikaa.

Jos on kuitenkin niin, että mies ei muutu ja sinäkään et halua erota, niin mene ihmeessä yksin tai ystävien kanssa niille risteilyille, leffaan yms. Nauti elämästä ja jätä mies murjottamaan kotiin. Plussaa hälle siitä, että on suostunut maksamaan reissusi :D

Vierailija

Kuulostaa ankealta. Ehkä voisit sanoa miehelle, että et ehkä itsekään jaksa enää rakkaudetonta elämää vaan kannattaisiko teidän harkita eroa tai sitten avioliiton uudelleenlämmitystä. Jotain tilanteella kannattaisi tehdä, teillä menee muuten elämä hukkaan.

Vierailija

Oletko AP lihonnut? Jos oma eukko läskiytyisi niin en mäkään sitä kehtais enää kaupungilla näyttää. Ja vielä vähemmän huvittaisi sitä nussia. Mutta eukkoni onkin hyvä nainen ja ymmärtää tämän käskemättäkin, eli treenaa ja näyttää vieläkin hyvältä ja pantavalta ja kehtaan kävellä käsi kädessä kadulla. Paljon siis painat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa voit hyvin sanoa miehelle, että jos tilanne ei muutu, joudut harkitsemaan eroa. Ette ole kämppiksiä vaan parisuhteessa, johon kuuluu myös seksuaalinen kanssakäyminen. Ja tottakai terveessä suhteessa kuuluisi viettää kahdenkeskistä aikaa.

Jos on kuitenkin niin, että mies ei muutu ja sinäkään et halua erota, niin mene ihmeessä yksin tai ystävien kanssa niille risteilyille, leffaan yms. Nauti elämästä ja jätä mies murjottamaan kotiin. Plussaa hälle siitä, että on suostunut maksamaan reissusi :D

Olen puhunut miehelle erosta, mutta ei ota kuuleviin korviinsa. Lupaa aina muuttaa tapansa jne. Lasten takia en haluaisi erota.

Totta kai voin viettää aikaa ystävien kanssa. Mutta ei se kuitenkaan ole sama asia kuin puolison kanssa yhdessä oleminen.

Paljon minua loukkaa se, että mies arvostaa enemmän äitiään ja siskojaan kuin minua. Jos minä sanon miehelle jonkun asian, niin ei ota kuuleviin korviinsa. Mutta jos äitinsä  tai siskonsa sanoo saman, niin heti menee perille. Siskonsa aloitti opinnot työn ohessa ja mies on jo useita kertoja kehuskellut kuinka sisko jaksaa vielä opiskellakin jne. Minäkin suoritin opinnot työn ohessa muutama vuosi sitten. Mutta se ei ollut mitenkään mainitsemisen arvoinen asia, kun sen teki oma vaimo.

Jotenkin olen niin väsynyt siihen, etten koskaan saa mieheltä arvostusta tai kehuja missään asiassa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP lihonnut? Jos oma eukko läskiytyisi niin en mäkään sitä kehtais enää kaupungilla näyttää. Ja vielä vähemmän huvittaisi sitä nussia. Mutta eukkoni onkin hyvä nainen ja ymmärtää tämän käskemättäkin, eli treenaa ja näyttää vieläkin hyvältä ja pantavalta ja kehtaan kävellä käsi kädessä kadulla. Paljon siis painat?

Olen lihonut joo, mutta niin on mieskin. En mäkään viitsi nussia sellaisen kanssa, jonka ylipaino ylittää jo sairaalloisen ylipainon rajan, kuten miehelläni.

Hienoa, että vaimosi huolehtii itsestään. Omasta treenaamisestasi et sitten maininnut mitään? Mutta hienoa, että maailmasta löytyy vielä noin itsekeskeisiä ja pinnallisia miehiä kuin sinä. Eipä lopu maailmasta kusipäät kesken.

Ap

Vierailija

Laita kova kovaa vasten. Kyllä normaalissa avioliitossa pitää olla kunnioitusta puolin ja toisin. Ja huomionosoituksia. Pelkät sanat ei aina riitä vaan tarvitaan myös niitä tekoja. Niitä nyt ei kuitenkaan tunnu mieheltäsi tulevan ja vaikuttaa myös siltä ettei sillä joojookohta-mieheltä löydy innostusta tilanteen pelastamiseksi joten kerrasta poikki vain. Olet kärsinyt jo tarpeeksi kauan, ota lapset ja lähde. Onnettomassa ilmapiirissä asuminen ja oleminen ei tee hyvää heille. En väitä että vanhempien eroakaan mitenkään iloinen asia lapsille on, mutta ainakin he ennenpitkää näkevät taas aidosti iloisen ja onnellinen äidin, jota ei ole kukaan "alistamassa kohtaloonsa". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut miehelle erosta, mutta ei ota kuuleviin korviinsa. Lupaa aina muuttaa tapansa jne. Lasten takia en haluaisi erota.

Totta kai voin viettää aikaa ystävien kanssa. Mutta ei se kuitenkaan ole sama asia kuin puolison kanssa yhdessä oleminen.

Paljon minua loukkaa se, että mies arvostaa enemmän äitiään ja siskojaan kuin minua. Jos minä sanon miehelle jonkun asian, niin ei ota kuuleviin korviinsa. Mutta jos äitinsä  tai siskonsa sanoo saman, niin heti menee perille. Siskonsa aloitti opinnot työn ohessa ja mies on jo useita kertoja kehuskellut kuinka sisko jaksaa vielä opiskellakin jne. Minäkin suoritin opinnot työn ohessa muutama vuosi sitten. Mutta se ei ollut mitenkään mainitsemisen arvoinen asia, kun sen teki oma vaimo.

Jotenkin olen niin väsynyt siihen, etten koskaan saa mieheltä arvostusta tai kehuja missään asiassa.

Ap

Kuule, en mäkään jaksaisi tuollaisen vinkujan kanssa lähteä mihinkään. Taidat olla joku vinkuva kontrollifriikki, joka on koko ajan vaatimassa jotain ja mikään ei kelpaa. Sääliksi käy miestäsi, ilmeisesti vain lasten takia jaksaa katsella sinua. Onneksi miehesi pääsee edes kerran vuodessa hyvässä seurassa tuulettumaan. Ja varmaan tyydyttää tarpeensakin niillä reissuillaan, kun sinä et enää kelpaa.

M39

Minä olen ollu vastaavanlaisessa parisuhteessa ja se kyllä söi miestä. Miehes ei todennäkösesti ole valmis parisuhteeseen, vaan napanuora jääny katkasematta lapsuuden perheeseen. Mies o varmaan vielä oppinut sen, että kun vaan sanoo jotain mukavaa mitä sinä haluat kuulla, niin se riittää.

M39

Vierailija kirjoitti:

Laita kova kovaa vasten. Kyllä normaalissa avioliitossa pitää olla kunnioitusta puolin ja toisin. Ja huomionosoituksia. Pelkät sanat ei aina riitä vaan tarvitaan myös niitä tekoja. Niitä nyt ei kuitenkaan tunnu mieheltäsi tulevan ja vaikuttaa myös siltä ettei sillä joojookohta-mieheltä löydy innostusta tilanteen pelastamiseksi joten kerrasta poikki vain. Olet kärsinyt jo tarpeeksi kauan, ota lapset ja lähde. Onnettomassa ilmapiirissä asuminen ja oleminen ei tee hyvää heille. En väitä että vanhempien eroakaan mitenkään iloinen asia lapsille on, mutta ainakin he ennenpitkää näkevät taas aidosti iloisen ja onnellinen äidin, jota ei ole kukaan "alistamassa kohtaloonsa". 

Ei tuo auta, sillä muutos onlähdettävä omasta itsestään ja sen tarve ei tule esille ennenkun oikeesti jotain menettää.

Vierailija

Mitä sä turhaan siitä erosta mieheltä kyselet. Pistät erohakemuksen sen nenän alle ja sanot että tämä on nyt tässä, nimi alle. Ja viet sen hakemuksen, kirjoitti mies siihen nimensä tai ei. Vaikuttaa siltä, että miehes ei ota sua tosissaan. Et sä eroa hae kuitenkaan, joten hänen ei tarvi muuttua. Tee selväksi että olet tosissasi, ehkä se saa mieheen vipinää tai jos ei niin sitten todellakin kannattaa erota. Lopeta se tossukkana oleminen. Näytä että nyt on tosi kyseessä.

Vierailija

Hakekaa keskusteluapua ennen kuin on liian myöhäistä.
Se auttaa näkemään mitä kumpikin haluaa ja ulkopuolinen osaa kysyä asioita joita ei itse huomaa.
On myös mahdollista että mies pettää sinua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat