Alkoholisti isä?

Vierailija

Parempi , kuin ei isää lainkaan? Mitä mieltä?

Kommentit (10)

Vierailija

Mieluummin ilman isää. Ehdottomasti. Silloin lapsi pystyisi mahdollisesti hakemaan isähahmoa jostain muusta henkilöstä, eikä luo miehen mallia sairaan ihmisen mukaan. Ihan kokemuksella puhun, valitettavasti..

Vierailija

Kysyn siksi, että erosin alkoholistista ja olen kuullut nyt useilta ihmisiltä, että kyllä se alkoholisti olisi ollut parempi ehjässä perheessä kuin totaalisena yksinhuoltajana. Minulla taas on nyt ihanan helppo olo. Yksi iso rasittava lapsi on pois kuvioista. Kotona on kaikilla helpompi olla, lapset uskaltavat pyytää kavereita ym. Mietin vain, että olisiko lapsille kuitenkin parempi että isä olisi saman katon alla?

Ano

Ei todellakaan. Joka tuollaista paskaa on mennyt sanomaan, on itse alkkari, tai ei tajua mistä puhuu. Alkkari isänä tai äitinä on yhtä helvettiä lapsille. Et missään nimessä ota sitä äijää saman katon alle lasten kanssa, sinun tehtävä on suojella lapsia.

Vierailija

Ei todellakaan olisi parempi alkoholisti-isä kotona pilaamassa lasten ja äidin elämää!!!

T. Alkoholistiperheen lapsi, äiti kuvitteli just noin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Joka tuollaista paskaa on mennyt sanomaan, on itse alkkari, tai ei tajua mistä puhuu. Alkkari isänä tai äitinä on yhtä helvettiä lapsille. Et missään nimessä ota sitä äijää saman katon alle lasten kanssa, sinun tehtävä on suojella lapsia.

Tämä!!

m40v

Vierailija kirjoitti:

Kysyn siksi, että erosin alkoholistista ja olen kuullut nyt useilta ihmisiltä, että kyllä se alkoholisti olisi ollut parempi ehjässä perheessä kuin totaalisena yksinhuoltajana. Minulla taas on nyt ihanan helppo olo. Yksi iso rasittava lapsi on pois kuvioista. Kotona on kaikilla helpompi olla, lapset uskaltavat pyytää kavereita ym. Mietin vain, että olisiko lapsille kuitenkin parempi että isä olisi saman katon alla?

kokemuksesta voin sanoa että lapsille on parempi kun ei ole juoppoa nurkissa pyörimässä,koulusta tullessakin piti kytätä onko ketään kotona tai kuinka huonossa kunnossa,faija jauhoi kännissä aina samoja juttuja ja hermostui jos sanoi jotain vastaan,yleensä heitin repun himaan ja häivyin nopeasti jonnekin ja kotiin tullessa piti toivoa että jo sammunut.

pilasi myös kaikki mahdolliset juhlat,lomat,yhteiset reissut,mainosti aina kuinka meidän perhe lähtee hiihtolomalla etelään ja kuinka kivaa on,rannalla otettiin perhekuvia ja koko loma oltiin tillintallin pahimmassa tapauksessa hotellin aulabaarissa.

kerran oli kyllä ihan kiva loma kun äijä veti menomatkalla jo itsensä aivan sekaisin ja sai jonkun paskataudin ettei pystynyt kuin kippurassa makaamaan hotellihuoneessa koko viikon.

Vierailija

Olet tehnyt vaikean, mutta oikean päätöksen. Äitini teki saman päätöksen itse aikoinaan. Omasta silloisesta lapsen näkökulmasta tilanne oli ristiriitainen, mutta helpottunut. Jospa tämä herättäisi myös isää muuttamaan omaa elämäänsä. Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat