Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten irti sokeririippuvuudesta?

Vierailija

?

Kommentit (7)

Vierailija

Samaa mietin minä. Ylimääräisiä kiloja tullut +10, koska makeat herkut maistuu niin hyvin :) Aloitin totaalilakon kaikista herkuista 1.10. ja nyt yli viikko mennyt ja vieläkin tekee varsinkin iltaisin mieli suklaata. Uskoisin, että tarpeeksi pitkän ajan päästä elimistö kuitenkin tottuu siihen, ettei sitä ole tarjolla eikä sitä tee enää mieli. Purkka auttaa ja runsas veden juominen. Osta jotain makeaa teetä ja juo sitä (ilman sokeria).

Vierailija

Kyllä se pitää tulla sinusta itsestä että  yt hel....i riittää. Samalla lailla kun jos päätät että laihdut tai lopetat tupakanpolton. Itse söin hirveesti karkkia, päivittäin. Sitten päätin että NYT (koska en voinut ikinä ottaa vain 2 palaa vaan meni koko pussi/levy) ja lopetin. Tavoitteena 1kk ensin, tästä on nyt 6 (tai 7) VUOTTA. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

100% xylitolpurkassa kyllä ei ole sokeria. Myöskään maustetussa teessä ei ole sokeria.

Pitää kuitenkin makeanhimoa yllä.

Vierailija

Mun sugar detox -ohjelma:

1. vaihe: jätä ruokavaliostasi pois kaikki sokeri ja ruuat joihin on lisätty sokeria (makeat leivonnaiset, karkit, jälkkärit, limsat, mehut yms) sekä keinotekoiset makeutusaineet.

2. vaihe: jätä edellisen lisäksi ruokavaliostasi pois kaikki leipä, peruna, riisi, pasta, ym hiilihydraatteja sisältävät ruoka-aineet.

3. vaihe: jätä pois myös hedelmät, marjat ja kaikki ruoka-aineet, jotka sisältävät niitä, kuten esim mehut. Jätä pois myös tomaatit.

valintasi mukaan kukin vaihe on 1-3 päivää, kukin vaihe saman pituinen. Kannattaa ehkä kokeilla lyhyttä kolmen päivän paastoa ensin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat