Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaudenkeskeytys osastolla, miten varautua ja mitä mukaan?

Vierailija
09.10.2015 |

Kertokaa omia kokemuksia lääkkeellisestä raskaudenkeskeytyksestä?

Olen menossa kyseiseen toimenpiteeseen huomenna. Pitääkö varautua jotenkin? Mitä otan mukaan sairaalaan? Saanko siellä sairaalavaatteet päälle? Entäs vaippoja? Ostanko omat siteet mukaan? Voiko siihen vuotoon käyttää tampooneja?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä olisi tee aborttia vaan anna lapsi minulle tai jollekulle muulle, joka on mun laillani yrittänyt omaa lasta jo vuosia tuloksetta ; (

Minullakin on keskeytys ensi viikolla. Sinä varmaan aivan hirveästi haluaisit tämän minun lapseni, jolla ei ole rintalastaa ollenkaan ja aivoissa on reikä. Tätähän minäkin tietysti oikein pyysin ja rukoilin, että varmasti pääsisin tekemään niinkin hauskan jutun kuin raskauden keskeytys! Keskeytykseen voi hitto soikoon olla muitakin syitä kuin se, ettei olisi sitä lasta halunnut ja toivonut todella hartaasti...

Vierailija
22/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä olisi tee aborttia vaan anna lapsi minulle tai jollekulle muulle, joka on mun laillani yrittänyt omaa lasta jo vuosia tuloksetta ; (

Minullakin on keskeytys ensi viikolla. Sinä varmaan aivan hirveästi haluaisit tämän minun lapseni, jolla ei ole rintalastaa ollenkaan ja aivoissa on reikä. Tätähän minäkin tietysti oikein pyysin ja rukoilin, että varmasti pääsisin tekemään niinkin hauskan jutun kuin raskauden keskeytys! Keskeytykseen voi hitto soikoon olla muitakin

syitä kuin se, ettei olisi sitä lasta halunnut ja

toivonut todella hartaasti...

olen todella pahoillani puolestasi :-( vaikka eihän tyhjä sanahelinä mitään auta.MUTTA JÄTÄ OMAAN ARVOONSA NUO IDOOTIT JOTKA LUULEVAT ETTÄ KAIKKI TEKEVÄT ABORTIN MUKAVUUSSYISTÄ. VOIMIA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin keskeytyksessä sairaalassa viikko sitten, 16 viikkoinen vauva kuoli kohtuun lapsivesipunktion seurauksena. Toimenpide kesti 30 h, kaavintaa ei voinut tehdä koska vauva oli jo niin iso. Mitä tahansa olisin antanut jos olisin saanut aikaa takaisin ja tiennyt mitä punktio voi tehdä.. Reikä ei umpeutunut ja vauva kuivui kohtuun. Meidän niin kauan toivottu pieni. Rankka kokokemus.

Vierailija
24/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä lisätä etten mä ainakaan saanut syödä mitään, juoda sain hiukan. Oli mahdollisuus ettei kaikki mene hyvin niin joudutaan "humauttaan" tajua kankaalle. Oli se niin hirveää etten voi ymmärtää miten voi selvitä jos synnyttää elävää lasta... Esim sairasta lasta. Voimia teille, jotka sen joudutte käymään läpi. -23-... Niin... Miettikää tosi huolella punktioon menoa.. :(

Vierailija
25/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo. Ettekö huomaa kuinka jankkaa tuota tamponia. Aika yksinäisiä ihmiset kun täytyy noin provoilla.

Vierailija
26/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin keskeytyksessä sairaalassa viikko sitten, 16 viikkoinen vauva kuoli kohtuun lapsivesipunktion seurauksena. Toimenpide kesti 30 h, kaavintaa ei voinut tehdä koska vauva oli jo niin iso. Mitä tahansa olisin antanut jos olisin saanut aikaa takaisin ja tiennyt mitä punktio voi tehdä.. Reikä ei umpeutunut ja vauva kuivui kohtuun. Meidän niin kauan toivottu pieni. Rankka kokokemus.

Kurja juttu! Pahoittelut! Selvisikö lapsesta että oliko hänellä joku sairaus/vamma? Ja eikö sinulle tosiaan kerrottu punktion riskejä?

Vierailija
27/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottiinko sinulle etukäteen, että lapsivesipunktioon liittyy tuo riski?

Vierailija
28/29 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin joo että on riski 1:200 mutta koskaan ei tiedä että ovatko just niitä sairaita jotka olis muutenki mennyt kesken. Meillä oli terve vauva, reikä vaan ei umpeutunut ja vauva kuivui kolmessa päivässä. Kyllä selvitin ja paljon punktiota ja riskejä.. Mutta kuitenkin on niin rutiini toimenpide ja monille tutuille tehty ongelmitta. Lääkäri sanoi ettei tiedä yhtään tapausta henk koht

että olis mennyt sen takia kesken. Nyt tietää.. -23

Vierailija
29/29 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää mennä punktioon etenkin jos kyseessä on kauan kaivattu lapsi.