Hävettää lukea vanhoja viestejä

Vierailija

Välttelen tenttiin lukemista ja jotenkin päädyin luesekelemaan ihan ekoja Facebook-viestittelyjä poikaystävän kanssa. Tavattiin kesällä ennen lukion alkua, nyt ollaan 20v. "hihihii tulisit mun viereen nukkumaan" -> "ehkä jos tuut hakemaan ;)". "Oot niin söpsö" -> "ei kun sää grrrr". Sit nää "vahingossa" tuhmien puhumiset: "Kuinka pitkistä pojista sää tykkäät? siis hups ton voi käsittää väärin, en tarkottanu munan pituutta hihih mut on se aika iso mullakin hihihihihihihihihi". Siis molemmin puolin, miten voi kuulostaa noin aivottomalta :D

Kommentit (4)

Vierailija

Onneksi jäi tuo vaihe välistä. Tosin kaverien poikaihkuttelutkin tuntuivat silloin typeriltä, niin en tiedä miten olisin käyttäytynyt itse.

Vierailija

Onneksi jäi tuo vaihe välistä. Tosin kaverien poikaihkuttelutkin tuntuivat silloin typeriltä, niin en tiedä miten olisin käyttäytynyt itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jep :D Toisaalta ihan hauska lukea noita, vaikka saakin nauraa menneisyyden itselleen ja hävetä silmät päästä. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat