Mikä on ollut hyödyllisin asia, jonka olette oppineet AV:lta?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Arvostamaan itseäni ja ystäviäni. Olemme me sentään fiksuja, onnekkaita ja hyväosaisia tähän av-jengiin keskimäärin verrattuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Että 95% kansasta on uskomattoman tyhmiä laumasieluja jotka keksivät oman totuutensa jos oikea totuus ei kelpaa.

Laumasielut joilla on kullakin oma totuutensa?

Vierailija

Ulkomaalaiset ovat huonoja ihmisiä. Suomalaisista huonoja eivät ole kuin vihervassarit, helsinkiläiset, maajussit, kokoomuslaiset, ruotsinkieliset, uskovaiset, kepulaiset, optioherrat,  turkulaiset, ja tähän vielä  pari riviä lisää, niin jäljellä on se Yksi Hyvä Ihminen.

En ole ornitologi, mutta voin ...

- Sama kuin ekalla vastaajalla: arvostan enemmän tuntemiani fiksuja ja mukavia ihmisiä.

- Valitettavasti myös se, että olen tajunnut ison osan ihmisistä olevan tyhmiä (anteeksi, tapani ei ole tyhmitellä, mutta sanon nyt suoraan) ja epäanalyyttisiä. Niin suuri osa ei muodosta mielipidettään tiedon nojalla, vaan pelkän perstuntuman. Todella moni uskoo ihan kaiken somessa lukemansa vailla lähdekritiikin häivääkään.

- Näiden lisäksi olen oppinut joitain hyviä käytännön niksejä, mutta nyt yhtäkkiä on vaikea niitä luetella. Arjessa kuitenkin huomaa, että hei, tänkin vinkin oon saanut AV:lta.

Vierailija

Moderaattorin huomautus siitä, että suurin osa mamukriittisistä jutuista oli parin itselleen vastailevan kirjoittajan käsialaa. Se pisti asiat perspektiiviin.

Vierailija

Että, itselläni on kaikki asiat hyvin ja kukaan lähipiirissäni tai tuntemani ihminen ei olekkaan uusavuton. Ihmiset eivät osaa kasvattaa lapsiaa ja välittävät vain muiden mielipiteistä. Olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen omaan elämääni, joka minulla sentään on. 

Vierailija

Kuinka ihmiset ovat erilaisia. 

Olen aina ajatellut, että minun on helppo ymmärtää toisen ihmisen näkökulmaa. Mutta kun keskustelin ketjussa äitipuolista ja exien ja nyxien tapaamisesta, huomasinkin, etten pysty millään ymmärtämään sitä, että jonkun mielestä minun tehtäväni äitipuolena olisi keskustella lasten äidin kanssa. Minun mielestäni ainoa tapa on, että isä hoitaa lapsensa ja näiden asiat exänsä kanssa. Asia ei kuulu minulle. 

Nyt huomaankin, että tämä teema on isompi kuin pelkkä äitipuolisuud..öMinusta siis kenelläkään ei ole asiaa sekaantua toisen aikuisen asioihin. Olen siis oppinut av:lta, kuinka moni mamma haluaa sekaantua. ja olen oppinut itsestäni sen, että toisen ihmisen autonomia on minulle pyhä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ovat huonoja ihmisiä. Suomalaisista huonoja eivät ole kuin vihervassarit, helsinkiläiset, maajussit, kokoomuslaiset, ruotsinkieliset, uskovaiset, kepulaiset, optioherrat,  turkulaiset, ja tähän vielä  pari riviä lisää, niin jäljellä on se Yksi Hyvä Ihminen.

loistava tiivistelmä av:ta. Tähän kulminoituu kaikki.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat