Uskotko salaliittoteoriaan - peukutusketju
Listataan salaliittoteorioita ja peukku ylös uskoo, peukku alas puppua.
Aloitan toisen ketjun inspiroimana:
SPR on korruptoitunut.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Lääketeollisuus tietää, että syöpään on ollut lukuisia tehokkaita luonnonmukaisia parannuskeinoja, mutta haluaa pitää sen piilossa omien tulojensa menettämisen pelossa.
ja luonnonmukaiset paskiaiset ei kerro.
Suvaitsevat kiihkoutuvat vielä niin paljon, että alkavat vainota kristittyjä ja muita 'suvaitsemattomia'.
Vapaamuurarit saavat tietää herrasmieskerhonsa saatanallisen alkuperän vasta korkeimmille asteille siirryttyään.
Ilmastonmuutosta (aka. ilmaston lämpenemistä) ei tapahdu. Al Goren ja kumppaneiden masinoima rahanansaitsemishoax
Vierailija kirjoitti:
Holokaustia ei tapahtunut ilmoitetussa mittakaavassa.
Olen huomannut, että tästä ei ole enää pitkä matka siihen, että kieltää holokaustin kokonaan.
Juutalaiset hallitsevat maailmaa. Ei välttämättä ole salaliittoa, mutta niitä on kuitenkin kumman paljon kaikissa merkittävissä viroissa, viihdealalla, politiikassa, pankkiireina..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että tästä ei ole enää pitkä matka siihen, että kieltää holokaustin kokonaan.
Olen eri mieltä. Uskon, että holokausti oli ja sillä oli tarkoitus ja sitä tarkoitusta varten uhrattiin paljon ihmisiä. Mutta mittakaava ei välttämättä ollut se, mitä annetaan ymmärtää. Ei haluttu oikeasti uhrata valheen alttarille niin montaa viatonta ja tilanne saadaan kuulostamaan vielä järkyttävämmältä luvut muokkaamalla.
Justin Bieber is a girl. What about that, you beLIEbers?
Vierailija kirjoitti:
UFOt sieppaavat ihmisiä ja tekevät kokeita.
Etenkin USA:n armeijan salaiset osastot tekevät tavallisilla, satunnaisilla ihmisillä kokeita. (Pieni) osa kokeista on naamioitu ufojen tai avaruusolentojen tekemiksi, niin että uhrit itsekin uskovat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Uskon, että holokausti oli ja sillä oli tarkoitus ja sitä tarkoitusta varten uhrattiin paljon ihmisiä. Mutta mittakaava ei välttämättä ollut se, mitä annetaan ymmärtää. Ei haluttu oikeasti uhrata valheen alttarille niin montaa viatonta ja tilanne saadaan kuulostamaan vielä järkyttävämmältä luvut muokkaamalla.
Jep, tarkoitushan oli juutalaisten tuhoaminen. Lukuja ei ole muokattu, vaan nykyiseen vakiintuneeseen käsitykseen (5,7milj.) on päädytty ihan historiatutkimuksella ja erilaisilla metodeilla.
Toki voi pitää historiatutkimusta salaliittona ja uusnatsipropagandaa hyvänä tietolähteenä.
Lennonin murhan takana oli CIA ja juuri aloittanut konservatiivien hallinto.