Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vaan niin väsynyt että itkettää, en jaksa enää

Vierailija

Olen aivan lopussa. Ihmiset syö multa kaiken elämänhalun. Olen vaan koko ajan väsynyt enkä saa mitään tehtyä. Tekee tiukkaa edes nähdä ketään tuttua. Ne haluaa tuhota mut.Ja kun mä tarvisin tukea niin ei kukaan oo läsnä. Mä yritin aina auttaa toisia. Olisko joku mun puolella? ;(

Kommentit (3)

KirkkoSisko
Seuraa 
Liittynyt1.2.2011

Hei.

Kuulostaa siltä, että olet yrittänyt liian kauan yksin ja kantaa isoa taakkaa. Mitäs, jos armahtaisit itsesi ja hakisit tukea. Tukea jaksamiseen kannattaa hakea terveyskeskus-  tai työterveys/opiskelupaikan lääkäriltä. Hän kartoittaa millaista tukea on tarjolla, esim. keskusteluapua. Myös seurakunnan diakoniatyöntekijän kanssa voi varata keskusteluajan lisäksi. Hän ainakin on sinun puolellasi.

Jaksa vielä hakea itsellesi puolellasi olon kokemusta!

Vierailija

KirkkoSisko kirjoitti:

Hei.

Kuulostaa siltä, että olet yrittänyt liian kauan yksin ja kantaa isoa taakkaa. Mitäs, jos armahtaisit itsesi ja hakisit tukea. Tukea jaksamiseen kannattaa hakea terveyskeskus-  tai työterveys/opiskelupaikan lääkäriltä. Hän kartoittaa millaista tukea on tarjolla, esim. keskusteluapua. Myös seurakunnan diakoniatyöntekijän kanssa voi varata keskusteluajan lisäksi. Hän ainakin on sinun puolellasi.

Jaksa vielä hakea itsellesi puolellasi olon kokemusta!

Olen hakenut ja ne ei ollut mun puolella, joten oja ->allikko. -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat