Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onki muita raskausaikana eronneita?

Vierailija

Mä en jaksa minun miestä... Juo usein ja pelkään häntä, kun on humalassa. On mm. uhannut puukottaa ja potkaista minua mahaan. Selvin päin ei halua ja osaa puhua. Syyttää, että minä nalkutan. No totta helvetissä olen hermostunut tästä paskasta koti elämästä! Hänen paras kaveri ei usko millainen mieheni, on vaan vähättelee ja väittää minun valehtelevan, kun sanoin että pelkään miestäni ja lopettaisi hänen houkuttelemisen juomaan. Mä olen henkisesti aivan loppu 😞

Kommentit (6)

Vierailija

Ja mies haukkuu usein lehmäksi.. Mä niin kaipaisin hellimistä ja kainalossa pitämistä. Olen sanonut lähteväni tästä pois. Sanoi, että jos vielä puhun asiasta, niin raahaa mut hiuksista pihalle. Mä olisin niin halunnut olla onnellinen... Ap

Vierailija

Oliko raskaus vahinko? Luuletko, että tilanne paranee lapsen synnyttyä? Luuletko, että miehesi rakastaa sinua? Entä lasta?

Mieti näitä...

Vierailija

4vuotta ollaan oltu yhdessä. Ei raskaus ollut vahinko. Välillä oli rauhallisempi jakso, ja minä tyhmänä uskoin, että hän muuttuu kunnolliseksi 😞 Uskon, että rakastaa. Ainakin niin sanoo joka päivä. Minua ihan oksettaa se sanahelinä, kun sitten on niin ilkeä välillä. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat