Miten usein miehelle saa soittaa?

Vierailija

Jos joku mies valaisisi tätä asiaa.. Oma poikaystäväni ei pidä siitä kun soitan kuulemma ''liian usein''. Soitan kerran päivässä + laitan 2-5 tekstaria. Minusta se on vähän! Poikaystävä ei itse soita juuri koskaan eikä koskaan laita ensimmäistä viestiä, vastaa kyllä kun minä laitan. Kuinka usein muut on yhteydessä miehen kanssa? Ei edes asuta yhdessä, nähdään 3-5 kertaa viikossa joten yhteydenpitoa on pakko olla muuten.

Kommentit (8)

Vierailija

Kauan olette seurustelleet? Meillä niin päin että mies soittaa joka päivä mulle, saatan itse lisäksi soittaa kerran, eli 1-2 kertaa päivässä puhutaan. Nähdään 1-2 kertaa viikossa, koska mies on todella kiireinen. Ei usein viestitellä, ellei jotain kiireistä asiaa yms. Ollaan tapailtu kuukausi. 

Vierailija

Ei kai siihen mitään yleisohjetta voi antaa, kysy kyseiseltä mieheltä mikä hänelle olisi sopivaa. Joskus soitellaan ehkä 10 kertaa vuorokauden aika toisinaan taas ei sitä ensimmäistäkään.

Vierailija

Todella usein kyllä. Itse tulisin hulluksi jos joku soittaisi minulle noin usein ja vieläpä lähettäisi tekstareita noin paljon, mutta ihmiset on erilaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Todella usein kyllä. Itse tulisin hulluksi jos joku soittaisi minulle noin usein ja vieläpä lähettäisi tekstareita noin paljon, mutta ihmiset on erilaisia.

Oletko mies vai nainen? AP

Vierailija

Ei ole kyllä liian usein. Voisit kokeilla sellaista, että laitat omalta puoleltasi täyden hiljaisuuden päälle. Et soita tai laita viestiä miehelle. Sitten, kun mies itse viimein ottaa yhteyttä, vastaat vaan tylsästi parilla sanalla takaisin. Jatka niin kauan kunnes mies itse älyää, että puhelimitsekin olisi hyvä pitää yhteyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä liian usein. Voisit kokeilla sellaista, että laitat omalta puoleltasi täyden hiljaisuuden päälle. Et soita tai laita viestiä miehelle. Sitten, kun mies itse viimein ottaa yhteyttä, vastaat vaan tylsästi parilla sanalla takaisin. Jatka niin kauan kunnes mies itse älyää, että puhelimitsekin olisi hyvä pitää yhteyttä.

Ei mitään tällaista temppuilua. Mutta jätä poikaystävällesi vähän tilaa, ei tarvi joka päivä olla yhteydessä. Itse en jaksaisi jatkuvaa yhteydenpitoa, vaikka olisin kuinka rakastunut, mulla on muutakin elämää. Olen nainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat