Clearblue vai normi marketti testi?

Epätietoinen

Haluaisin saada mielipiteitä (Kyllä olen menossa ensi viikolla lääkäriin) mutta että pääsisin tästä pienestä jännityksestä.. Tein siis eilen normi marketti raskaustestillä ja tuloksena oli kaks suht näkyvää viivaa. Mutta tänään kun tein clearblue raskaus testillä tuloksena oli ei raskaana? Kuukautiseni ovat siis noin viikon myöhässä.. Lopetin pillereiden käytön muutamia kuukausia sitten ja nämä olivat ensimmäiset kunnolliset kuukautiset niiden jälkeen. Mitä mieltä olette, raskaana vai ei?

Kommentit (3)

Vierailija

Heippa. Olen tehnyt kanssa noita marketti testejä ja joka kerta niissä ollut kaksi viivaa, toinen tosin hyvin haalea. Raskaana en ole silti ollut.

Vierailija

Jos siinä marketin testin toisessa viivassa oli väriä (ei siis mikään viivan paikka), niin raskaushormonia  on ollut kehossasi ja ainakin raskaus on yrittänyt alkaa. Jos teit clearbluen ohjeiden mukaan, niin näyttäisi että hormonimäärä on ollut todella matala ja et ole raskaana. Kyseessä ehkä hyvin varhainen keskenmeno, joka myös myöhästyttää kuukautisiasi. Tämä ihan omista kokemuksistani. 

Vierailija

Minulla oli varmaan kolmesti sama juttu viiden vuoden sisällä, että yksi testi näytti raskautta ja parin päivän päästä toinen ei näyttänyt. Lääkäri epäili spontaania keskenmenoa, sillä kuukautiset alkoi joka kerta viikon-pari myöhässä. Minulla on 3 elävää lasta, joten asiaa ei ole tutkittu tarkemmin. Kohtu oli ultralla tyhjä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat