Miten saan säilytettyä hiukset laihdutuksen aikana?

Vierailija

Vihdoin olen saanut itselleni pitkät ja suht vahvat hiukset, joista olen aina haaveillut. Tähän kului 3 vuotta mutta ensimmäistä kertaa olen ylpeä hiuksistani! Tähän olen päässyt sillä että olen syönyt hyvin ja ennen kaikkea riittävästi.

Nyt terkkari oli kuitenkin sitä mieltä että minun olisi laihdutettava normaalipainon puolelle. Onko jotain konstia miten saisin hiukseni säästettyä vaikka pudottaisin painoa? Kun karsin ruokavaliosta, hiukset karsisevat paljon ennen kuin kilot. Näin käy heti kun olen miinuskaloreilla. Vituttaa jo valmiiksi se ohut hiirenhäntä :(. Paljon mieluummin pitäisin kilot kuin luopuisin hiuksista jotka minulla vihdoin on! Terkkari vain onnistui pelottelemaan minut kaiken maailman diabeteksillä :(.

Kommentit (11)

Vierailija

Eikö kellään muulla ole samaa ongelmaa? Mulle tulee myös heti kynsiin sellaisia valkoisia läiskiä jos ole päivän-pari jostain syystä huonommalla ravinnolla. Onkohan mussaa joku vika?
-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytyväinen vartaloosi etkä ole sairaalloisen lihava vaan ehkä muutaman kilon yli "normaalipainon" niin älä laihduta :)

Unohda tällaiset neuvot, sillä tuota noudattamalla olet kymmenen vuoden kuluttua entistä lihavampi. Syöt terveellisesti ja liikut säännöllisesti. Pitäisi kilojen karista ja hiusten vahvistua.

Vierailija

Unohda tällaiset neuvot, sillä tuota noudattamalla olet kymmenen vuoden kuluttua entistä lihavampi. Syöt terveellisesti ja liikut säännöllisesti. Pitäisi kilojen karista ja hiusten vahvistua.

[/quote]

Syön jo terveellisesti ja liikun säännöllisesti. Siitä ei ole kyse. Syön juuri sen verran mitä kulutan. En liho enkä laihdu. Mutta nyt pitäisi siis laihtua. Olisiko jotain ravintolisää tai muuta mikä auttaisi pitämään hiukset päässä? Kokemuksia?

Vierailija

Syö tarpeeksi rasvaa laihduttaessakin niin ei hiukset kärsi. Eli siis pidät rasvan ja proteiinien osuuden tarpeeksi suurena, vaikka oletkin miinuskaloreilla.

Vierailija

Minulla on ihan sama, kun olen 161cm/64-67kg on tukka ja iho kunnossa. Yritin kuitenkin kesäksi laihtua siihen 55 kiloon, siis biksukuntoon, ja menetin vain tukkaa ja iho ihan rapisi kuivuudesta. 61 kilon kohdalla lopetin ja olen nyt 64, tukka ei enää lähde, iho kimmoisa. Suosittelen hidasta laihdutusta, tukka ei varmasti kärsisi jos laihuuttaisit normipainon puolelle (tai jos olet ylipainoinen niin lievän ylipainon puolelle) lisäämällä liikuntaa ja nipistämällä vain hieman ruuista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat