Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun jalkaterät ei mene yhteen!

Pölkkyjalka
08.10.2015 |

Aloitin erään harrastuksen ja siinä huomasin, että en saa jalkoja yhteen! :D Siis noita räpylöitä tuolla alhaalla, mihin kengät laitetaan. Siis jalkaterät. Jos laitan väkisin, menee polvet jotenkin linkkuun / päällekkäin. En ole ylipainoinen. Onko mulla joku rakennevika koivissa?!

Katselin eräänkin bloggaajan asukuvia ja hän niin sirosti seisoo jalkaterät yhdessä ja säärien, polvien ja reisien väliin jää suuri "aukko". Enpä oo tämmöstä ennen ees ajatellut. 

Voiko tätä "asentoa" harjoitella jotenkin, että sais koipeliinit yhteen?? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Riittää että muuttaa pois Porvoosta.

Vierailija
2/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko thigh gäppiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Riittää että muuttaa pois Porvoosta.

miten tästäkin väännetään provo?

Vierailija
4/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko thigh gäppiä?

En oikeastaan, tarkoitin että en saa jalkateriä yhteen, kun seison. Eli esim. joogassa alkuasento on semmoinen, että seistään jalkaterät yhdessä. What. En saa jalkateriä yhteen, polvet menee vinksin vonksin :D

Ei, en ole provo enkä Porvoosta. AP

Vierailija
5/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vaan niin että tavallaan käännän polvea sivullepäin. Jos pidän ihan suorana polvet ja sääret, niin mun polvessa olevat jalan sisäsyrjän luut on niin leveät että ei sitten jalkaterät enää yhteen mene jos on polvista jalat yhdessä. Kääntämällä polvea ja säärtä siitä alaspäin ulospäin saan kuitenkin jalkaterät yhteen.

Vierailija
6/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ns. pihtikintut. Googleta näyttelijätär Katherine Heigl. Hänellä on samantyyliset jalat, eli polvet lähempänä toisiaan, kuin jalkaterät.

Vierailija
7/7 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan vaan niin että tavallaan käännän polvea sivullepäin. Jos pidän ihan suorana polvet ja sääret, niin mun polvessa olevat jalan sisäsyrjän luut on niin leveät että ei sitten jalkaterät enää yhteen mene jos on polvista jalat yhdessä. Kääntämällä polvea ja säärtä siitä alaspäin ulospäin saan kuitenkin jalkaterät yhteen.

HAAAA, just tämä! Eli ei ole mitään mahdollisuutta, että sais jalat suorana jalkaterät yhteen? Yyyyyh. 

Onko sulla aina ollut näin? Mä luulen, että mulla ei oo aina ollu.

HÖH, onkos pihtikinttujumppaa olemassa? En löytänyt tuosta Katherinesta jalkakuvia :D Kaunis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä