Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleinenkin ilmiö että lasten (kalliita) ulkovarusteita varastetaan kouluissa?

Vierailija
08.10.2015 |

Mun lapsen koulussa tätä on nyt tapahtunut ja joku merkkitietoinen asialla koska ns. tavalliset H&M:t ja marketvaatteet on jätetty rauhaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut suhtautuu näihin melko kusipäsesti. Opettaja ei salli vaatteiden tuontia luokkaan, mutta toisaalta ei voi taata niille turvallista säilytystä, eikä koulu korvaa käytävältä varastettuja vaatteita.

Itseltäni on kerran varastettu nahkatakki ja olen itse aika tarkka siitä että en jätä vaatteitani varastettavaksi.

Vierailija
2/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kurjaa siksikin kun helposti lasta itseään syyllistetään että on hukannut jonnekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huih, en ole itse ainakaan tällaiseen törmännyt vaikka keskisuuressa kaupungissa asutaan. Todella ikävää ja usein on varmasti vaikea todentaa rikoksen tapahtuneen. 

Vierailija
4/4 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastemme koulusta on useaan kertaan viety Hai-saappaat -tilalle jätetty jotkut kulahtaneet jalkineet. Koulu vain pyörittelee kollektiivisesti silmiään. Todellakin ikävää. Mitä liikkuu sellaisen vanhemman päässä jonka lapsi tulee tuliterissä vetimissä kotiin, vermeissä, jotka varmuudella tietää ettei olla itse hankittu?? Ja luulisi että kahden kodin tapauksessakin olisi iisiä kysästä että " ai hankitte sitten kalliit saappaat lapselle... Ei tästä ollutkaan juttua.." Todella käsittämätöntä että tällainen epärehellisyys vain saa jatkua!