Mitä ajattelet naisesta joka ei puhu paljon mutta hymyilee nätisti?
Mitä mielikuvia ja ajatuksia tällainen nainen sinussa herättää?
Kommentit (20)
Että on hiljainen luonteeltaan, mutta ystävällinen.
Mitä ihmettä haet, mitä pitäisi ajatella? Oletko siis itse tällainen?
No, että ehkä hän on ujo tai jostain muusta syystä ei puhu paljon, mutta on varmasti mukava/lämmin ihminen ja ilmaisee sitä hymyllä..
On tilanteita, vaikka isompi porukka, jossa olen mielummin hiljaa, mutta aina hymyilen muille ja olen niin 'mukana'.
riippuu vähän hymystä ja siitä tilanteesta. nättihymy nyt on aika laaja käsite.
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen ja hymyilevä.
Mitä ajatuksia hiljainen ja hymyilevä sinussa herättää? Että on epäsosiaalinen, yksinkertainen, tylsä, entinen koulukiusattu?
On ujo, hiljainen ja rauhallinen. Minä olen tuollainen. Mutta puhun kun on asiaa. Tutussa seurassa olen hölösuu.
Mikä ihme on tällaisenkin aloituksen tarkoitus???
Vierailija kirjoitti:
Saada tietää millaisia mielikuvia erilaiset ihmiset muissa herättävät. Varmasti ihmiset saavat eri vaikutelman paljon puhuvasta ja kovaäänisestä vitsiniekasta kuin hiljaisesta ja punastelevasta.
No voi olla miellyttämisenhaluinen ihminen. Eli heikko itsetunto. Sen sijaan ihminen joka puhuu kyllä mutta ei hymyile ei ole välttämättä niin heikko itsetuntoinen. Näin mä ajattelen
Sellainen persoonaton miellyttäjätyyppi, ns kiltti tyttö. Puhuu todennäköisesti paskaa selantakana muista kuin ei uskalla olla aito kenenkään seurassa tai pitää puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saada tietää millaisia mielikuvia erilaiset ihmiset muissa herättävät. Varmasti ihmiset saavat eri vaikutelman paljon puhuvasta ja kovaäänisestä vitsiniekasta kuin hiljaisesta ja punastelevasta.
No ihmiset eivät yleensäkään käyttäydy samalla tavoin eri tilanteissa. Jossain kohtaa ollaan hiljaa, jossain taas voi vitsailla. En ymmärrä mitä luonneanalyysiä teet otsikkosi perusteella. Toivottavasti et ole sentään gradua aiheesta kirjoittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen ja hymyilevä.
Mitä ajatuksia hiljainen ja hymyilevä sinussa herättää? Että on epäsosiaalinen, yksinkertainen, tylsä, entinen koulukiusattu?
Tarkoitit ilmeisesti mitä tunteita tuollainen ihminen herättää... mutta ei tuon perusteella herää mitään... Miksi pitäisi?
Ihan sama jos on hyvät tissit ja antaa pillua.
T.m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset eivät yleensäkään käyttäydy samalla tavoin eri tilanteissa. Jossain kohtaa ollaan hiljaa, jossain taas voi vitsailla. En ymmärrä mitä luonneanalyysiä teet otsikkosi perusteella. Toivottavasti et ole sentään gradua aiheesta kirjoittamassa.
No en. Hyvä kun edes tiedän mikä on gradu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen ja hymyilevä.
Nuo on pelkästään sinun tulkintojasi hiljaisesta ja hymyilevästä. Sinusta saa kuvan, että olet se äänekäs omasta mielestäsi mielenkiintoinen muista avoimesti suorasanaisia totuuksia laukova sosiaalinen koulukiusaaja, joka tosiasiassa on sitä todellista epäsosiaalisuutta ja muiden jyräämistä. Hiljainen ja hymyilevä voi olla hyvinkin sosiaalinen, jos on ystävällinen ja mukava.
Onko minulla sepalus jäänyt auki?
Varautunut ja ehkä itsetietoinen mutta myös lämmin ja ystävällinen.
Sitä ei kiinnosta vittuakaan muiden puheet ja siksi on hiljaa, mutta on kumminkin kohtelias, eli hymyilee kauniisti. Oikeesti sen tekis mieli vaan irvistää.
Huoh.