Tästä palstasta meni hohto
Jotenkin ei vaan enää sytytä. Miten voi pelkkä ulkoasun muutos vaikuttaa niin paljon palstan "henkeen"/viihtyvyyteen? Kaikki on niin steriiliä nyt. Sivut ovat liian pitkiä ja etusivulle ei pääse mistään nopeasti ja näppärästi. Eikä etusivua voi enää päivittääkään niin hyvin, kun ei ole Aihe vapaa tekstiä, josta etusivulla painaisi.
Tämä väritys on todella aneeminen ja tekee olon sellaiseksi, että ei edes kiinnosta palstalle jäädä.
Kyllä osaakin v*tuttaa miten pilasivat hyvän paikan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mikä väritys?
No joo, niinpä.
ap.
Kerro nyt minullekin, millä pääset jollekin muulle kuin 0-otsikkosivulle. Minä kun en mihinkään muualle pääse kuin aloitukseen. Enää ole edes vanhaan tapaan valittavissa mitään muita sivuja kuin "seuraava", jolle ei siis pääse.
En ole edes yrittänyt sataa kertaa. Kun kolmannella yrityksellä ei onnistu, niin olkoon minun puolestani.
Eikö enää näe aloituksen peukkuja ellei itse peukuta??
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt minullekin, millä pääset jollekin muulle kuin 0-otsikkosivulle. Minä kun en mihinkään muualle pääse kuin aloitukseen. Enää ole edes vanhaan tapaan valittavissa mitään muita sivuja kuin "seuraava", jolle ei siis pääse.
En ole edes yrittänyt sataa kertaa. Kun kolmannella yrityksellä ei onnistu, niin olkoon minun puolestani.
Millä sä palstailet? Mulla kannettavassa toimii kyllä ihan ok:sti tuo seuraavalle sivulle meno, mutta latailee aina tosi kauan. Mutta tosiaan, sivuja ei voi kyllä hyppiä, kun on vaan se "seuraava".
ap.
Vierailija kirjoitti:
Millä sä palstailet? Mulla kannettavassa toimii kyllä ihan ok:sti tuo seuraavalle sivulle meno, mutta latailee aina tosi kauan. Mutta tosiaan, sivuja ei voi kyllä hyppiä, kun on vaan se "seuraava".
ap.
Pöytäkone+mokkula-yhdistelmällä, ja hitaus ei riitä selitykseksi, kun tällä näkyvät elokuvatkin hyvin.
Seuraavaa sivua ei tule koskaan näkyviin ja jo eilen laitoin tekijälle palautetta siitä, että ei voi siirtyä suoraan jollekin muulle sivulle niin kuin ennen.
Miksi kaikki keskustelusivustojen muutokset ovat aina poikkeuksetta huonompaan suuntaan? Ei tämä ole ainoa sivusto, jonka tulen hylkäämään heti kun selviän näistä vieroitusoireista.
Sääli. Vaikka sivuilla oli paljon kaikkea p..kaa, oli sivusto parhaimmillaan aivan huikea.
Kaikki ne mainiot huumoriketjut, se kun sai asiallisenkin vastauksen oli aihepiiri sitten mikä tahansa ja palstalta kuitenkin paistanut voimakas yhteisöllisyys.
Tää uus sivu on ankee, epäselvä, vaikee. Miks pitää muuttaa toimiva kokonaan uusiks ku tekis vanhaan parannuksia? On kyllä hiljentyny tää paikka.
Ihan samaa mieltä. Tämä ei ole enää yhtään viihtyisä eikä kodikas. Mutta tämä on kovin hankala ja epäkäytännöllinen. Ei muakaan enää huvita käydä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ei vaan enää sytytä. Miten voi pelkkä ulkoasun muutos vaikuttaa niin paljon palstan "henkeen"/viihtyvyyteen? Kaikki on niin steriiliä nyt. Sivut ovat liian pitkiä ja etusivulle ei pääse mistään nopeasti ja näppärästi. Eikä etusivua voi enää päivittääkään niin hyvin, kun ei ole Aihe vapaa tekstiä, josta etusivulla painaisi.
On niin monia tapoja käyttää näitä systeemejä, että mikä toimii yhdellä, ei toijmi toisella.
Minulla sivun päivitys toimii normaalisti F5:llä tai Ctrl+Shift+R:llä, ja ketjut avaan yleensä uuteen välilehteen, jolloin AV:n etusivu on aina siinä ensimmäisessä. Kun jatkan siitä eteenpäin eli avaan sivun 2, toimin muuten samoilla periaatteilla.
Mutta tietysti tämä koskee vain ns. perinteistä käyttöä pöytäkoneella ja Firefoxilla, tableteista ja muista pillereistä ja puhelimista en osaa sanoa mitään ja varmasti niissä on omat, erilaiset hankaluutensa.
Seuraava sivu -linkkiä minulla ei ole tullut vastaan, mutta sentään sivunumerot.
ssss kirjoitti:
Aneeminen?! Mustavalkoisuus on mielestäni toimiva ja mintunvihreä kiva kontrasti siihen.
Mun mielestä noi avattaret ei sovi tänne, sorry.
Jotenkin lapsellisia ja itsetarkoituksellisia.
AV on menettänyt uudistuksen myötä "omalaatuisuutensa", tätä ei enää erota muista tusinapalstoista. En tykkää!
ssss kirjoitti:
Aneeminen?! Mustavalkoisuus on mielestäni toimiva ja mintunvihreä kiva kontrasti siihen.
Vaihda toi kuva pliis, vai koitatko olla olevinas?
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vaihda toi kuva pliis, vai koitatko olla olevinas?
Niin tai oikeastaan mielellään poista. Jos mahdollista. Minustakaan ne ei yhtään kuulu tänne! Tasa-arvoisempaa on kun mitään typeriä tai fiksuja saati muka-fiksuja tunnusmerkkejä ei ole.
Tämä palsta pilattiin jo aikaisemmin sellaisella moderoinnilla, jossa ei käytännössä juuri mikään keskusteluaihe ollut sallittua. Täällä oli vaikka kuinka paljon täysin asiallisia keskusteluketjuja, mutta eiköhän vähän ajan päästä jokaisen niiden ketjun kohdalle tullut avatessa 410 - Sisältö on poistettu ja Hups! Sivua ei löytynyt.
Nuo kuvat on jotain ihan järkyttävää. Ihan kuin jossain teinipalstalla olisi.
Mikä väritys?