Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauniita ja syksyisiä äitiysvaatteita

Äitiysvaatteet syksyyn
08.10.2015 |

Hei,

Olisin hakemassa äitiysvaatteita jotka sopivat syksyyn. Mieluisia värjejä voisi olla viininpunainen ja ruskea. Eli äitiyspaitoja / mekkoja / imetysvaatteita hakisin.

Tulossa myös muutama juhla, joten juhlavampiakin vaatteita voisitte linkata jos tiedätte.

Eli mitä kivijalkaputiikkia (Vaasan suunta) / nettiputiikkia suosittelisitte? Ps. Hinnat voisivat olla myös sieltä edullisemmasta päästä eli ei missään nimessä yli 50€:n vaatteita. Linkkejä kiitos :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti löytyy :( H&Mssä taitaa olla edullisimmat. Itse ostin H&M:stä ne mitä ostin. Muutama suht edullinen nettikauppa mielestäni on OzBaby ja Ratkiriemu.

Olen nyt rv37 ja ostin syksyksi neulemekkoja ja villatakkeja ihan kirpparilta. Enää en varsinaisia äitiysvaatteita viitsinyt ostaa. Eli saappaat, lämpölegginsit, neulemekko ja siihen päälle kaunis huivi/pontso/viitta. Niillä mennään. Kirppareilta löytyy edullisesti, kun vain viitsii kierrellä ja vähän nähdä vaivaa.

Vierailija
2/6 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.9kk.fi/epages/9kk.mobile/?ObjectPath=/Shops/2014071402 tuolta! Tosi kivan tuntosia vaatteita,tilasin kaksi imetyspaitaa ja lasku alle 60e :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä äitiys sukkahousuja ostin h&m:stä. Minulla vauva syntyi maaliskuussa joten ostin paksuja sukkahousuja sieltä. Heti synnytyksen jälkeen vatsa on isohko pussi niin käytin niitä sukkahousuja aika kauan raskauden jälkeenkin.

Samasta kaupasta löytyi myös muita kivoja vaatteita.

Vierailija
4/6 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.9kk.fi/epages/9kk.mobile/?ObjectPath=/Shops/2014071402 tuolta! Tosi kivan tuntosia vaatteita,tilasin kaksi imetyspaitaa ja lasku alle 60e :)

Itse komppaan kanssa tätä! Täältä tuli hankittua ja tulen hankkimaan tulevaisuudessakin.

Tuolla: 

www.9kk.fi/Aitiysvaatteet/Mekot on erityisen nättejä mekkoja. Hinta ja laatu näyttäisi olevan kohdillaan :)

Vierailija
5/6 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

En tiedä liikkeistä, mutta sen haluan sanoa, että älä epäröi ostaa istuvia vaatteita! Usein näkee raakaana olevat kaapumaisissa vaatteissa, vaikka ihonmyötäiset näyttäisivät paremmalta...

Enpä menis sanomaan. Riippuu täysin sekä kantajan omasta ruumiinrakenteesta, sekä vatsasta. En tarkoita sitä etteikö ns. kauniitakin vatsoja ja raskauden muokkaamia vartaloita näkis, tyköistuvissakin vaatteissa, mutta ei ne kyllä tosiaankaan kaikille käy. Vaikka itse olen ruumiinrakenteeltani aikalailla kultaisen keskitien kulkija (en tikkulaiha enkä ilmapallo), niin minun raskausmahan kanssa ei puhettakaan että olisi kuljettu missään kissanaisen vartaloa nuolevassa asussa. Ei todellakaan.

Vierailija
6/6 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut äitiysvaatteita HM:lta ja www.9kk.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan