Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janottaako imettäminen? ov

Vierailija
08.02.2006 |

Minull on 6 vko vauva, joka imee ahkerasti ja kasvaa kovaa vauhtia. Itselläni on kova jano jatkuvasti, johtuukohan se imettämisestä? Muutoin pitäisi sokerijutut olla ok.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan neuvo

Vierailija
2/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva imee susta nestettä, joten täydennystä tarvitaan, tottakai. Vauvahan voi imeä maitoa puolisentoista litraa päivässä, joten jostain se neste on saatava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa imettäessä ei mulla tuollaista " vaivaa" ollut ja nyt toista imettäessä oli pakko ottaa aina jääkylmää vettä viereen ennen kun aloin imettämään koska jano iski kesken imetyksen ja oli aivan hirvittävä...

Mutta missään ei olla ainakaan mulle koskaan sanottu että imetyksen AIKANA tulee jano, sen tiesin että pitää juoda yleensäkkin paljon niin kauan kun imettää mutta mun mielestä tuo että sinä aikana just kun vauva imee niin tulee jano oli " outoa" .

Vierailija
4/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni myös janottaa imettäessäni, jopa niin että janottaa jo hieman ennen kuin vauva alkaa imeä... kyse ei voi olla vielä tuolloin nestehukasta. Liittysikö johonkin hormonaaliseen juttuun tai sitten tuo nestehukan aiheuttama janon tunne on jotenkin ehdollistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi