Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua käsien puutuilemiseen / TOS oireyhtymään

Vaivainen
07.10.2015 |

Hei, osaisiko kukaan antaa jonkun oikeasti todella pätevän fysioterapeutin, fysiartrin tai vaikka kansanparantajan tms. nimeä. Minulla oikea käsi menettää puristusvoimansa jo pienestäkin rasituksesta (myös fysioterapeutti totesi tämän Roosin testillä). Molemmat kädet väsyvät kohoasennossa. Syyksi epäilty TOS:sia. Lisäksi alaselässä on pullistuman jäljiltä (2v sitten) kipuja ja jalat kireät kuin viulunkieli. Hierojien mukaan niska ja lanneranka yliliikkuvat ja rintaranka liian kireä. Lisäksi on kaikenlaisia pistelyjä ja sirityksiä. Olen ravannut lääkäreillä (3 kertaa neurologilla; pää ja lanneranka magneettikuvattu löydöksenä tuo pullistuma ja ENMG tehty 3 kertaa ilman mitään löydöksiä), kerran fysiatrilla, yleislääkäreillä (mm. kilpirauhanen tsekattu) jne.). Mitään syytä ei ole löytynyt paitsi epäilty tuota TOSsia. Olen käyttänyt kaikki rahani hierojiin yms. palveluihin. Mistään ei pidempiaikaista hyötyä. Oireet ovat olleet pahana n. 1,5 vuotta. Netistä kuitenkin välillä lukee ihmisten löytäneen noita tyyppejä, joiden vastaanotolla kaikki vaivat ovat häipänneet kertaheitolla. Jos joku on oikeasti todella hyvän ja taitavan tyypin löytänyt niin voisiko vinkata nimen. Olisin todella kiitollinen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi