Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook-ryhmä "Venäjän trolliarmeija"

Ap
07.10.2015 |

Otsikossa mainitussa ryhmässä siis kokoontuu äärimmäisen Putin- ja Venäjä-mielisiä suomalaisia (ja venäläisiä) keskustelemaan siitä, miten Venäjällä kaikki on paremmin ja kuinka uutiset Venäjästä ovat pelkkää propagandaa.

Onko kenelläkään kavereita ryhmässä, ja jos on, millaisia ihmisiä ovat "tosielämässä"? Mielelläni kuvittelisin näiden ihmisten kirjoittelevan kieli poskessa ja läpällä tuohon ryhmään, mutta valitettavasti totuus taitaa olla päinvastainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mun liittyä tuohon ryhmään? Kuulostaa jokseenkin hauskalle. Tosin mä en jaksais koko ajan vaan ihailla Venäjää. Kun ei ne oikeasti sen kummempia ole.

Vierailija
2/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän mun liittyä tuohon ryhmään? Kuulostaa jokseenkin hauskalle. Tosin mä en jaksais koko ajan vaan ihailla Venäjää. Kun ei ne oikeasti sen kummempia ole.

Siksi minäkin tuohon ryhmään eksyin lukemaan, kun ajattelin olevan huumoria, mutta hetken selailun jälkeen totuus paljastui. Nuo ihmiset tuntuvat olevan lähinnä harhaisia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollanen ryhmä oikeesti?

Kysyn, koska mua on syytetty "venäjän trolliksi" kun joku täällä väitti Venäjän aloittaneen Syyrian sodan, jonka siis aloitti Usan yllyttämä "oppositio".

Linkitin Obaman haastattelunkin, mutta joku aivopesty silti väitti paskaansa ja esitti minut Venäläiseksi trolliksi.

Olen Raisiolainen kirjanpitäjä, joten paljoa kauemmas ei olisi voinut osua.

Vierailija
4/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tollanen ryhmä oikeesti?

Kysyn, koska mua on syytetty "venäjän trolliksi" kun joku täällä väitti Venäjän aloittaneen Syyrian sodan, jonka siis aloitti Usan yllyttämä "oppositio".

Linkitin Obaman haastattelunkin, mutta joku aivopesty silti väitti paskaansa ja esitti minut Venäläiseksi trolliksi.

Olen Raisiolainen kirjanpitäjä, joten paljoa kauemmas ei olisi voinut osua.

Muakin on syytetty Venäjän trolliksi. : D

Vierailija
5/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ja lukekaa ryhmää, on todella olemassa. Eikä se meininki siellä ole mitään tuollaista "pientä", kuten kolmosen esimerkissä, vaan tämän jengin mielestä _ihan kaikki_ Venäjä-uutisointi on valheita ja propagandaa. Nyt siellä joku hehkutti Putinin olevan "Mies isolla m:llä", kun oli kunniakseen järjestetyssä kiekkomatsissa tehnyt maaleja. Vertasipa jopa Obamaan, hän tuntuu tämän porukan mielestä olevan saatana itse. Ap

Vierailija
6/8 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo.

Vierailija