Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaista on asua merenrantakaupungissa?

rich
07.10.2015 |

Missä kaupungissa asut? Millaista on? 

Itse asun nyt järven lähellä, mutta merestä haaveilen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkola on kyllä melkoa ankea kaupunki. Aina tuulee ja on kylmä. En tykännyt.

Vierailija
2/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa asun ja aivan meren vieressä (näkyy ihan tuosta ikkunasta).

Varmaan ihan tavallista asua, en oikeasti tiedä muusta koska olen aina asunut rannikolla. Tuulista täällä on, totta kai (tässä ei ole edes saaria suojaamassa). Talvet leudompia, kesät yleensä viileämpiä. Molemmat meren takia.

Kesällä (ja miksei talvellakin jäätilanteen niin salliessa) helppo lähteä kalastamaan ja/tai veneilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porissa asun ja aivan meren vieressä (näkyy ihan tuosta ikkunasta).

Varmaan ihan tavallista asua, en oikeasti tiedä muusta koska olen aina asunut rannikolla. Tuulista täällä on, totta kai (tässä ei ole edes saaria suojaamassa). Talvet leudompia, kesät yleensä viileämpiä. Molemmat meren takia.

Kesällä (ja miksei talvellakin jäätilanteen niin salliessa) helppo lähteä kalastamaan ja/tai veneilemään.

Ja lisään vielä, että tästä on Porin keskustaan parikymmentä kilsaa. Niin sanotusti ilmasto on aivan erilainen täällä ja keskustassa tuon välimatkan takia eli keskustassa meri ei vaikuta säähän oikeastaan yhtään.

Vierailija
4/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa kävin kouluni. Aina tuuli, eikä meidän perheellä ollut edes venettä tai mökkiä rannassa / saaressa, vaikka kaikki toispaikkakuntalaiset olettivat niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän