Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että ystävän mies lukee hänen viestejään (luvalla)

Saara
07.10.2015 |

Minusta aika törkeää touhua koska jos lähetän viestin _ystävälleni_ se saattaa sisältää henkilökohtaisia asioitani joiden en halua leviävän. Kun huomautin asiasta niin perustelu oli "No me ei salata toisiltamme mitään"

En taida enää kirjoitella hänen kanssaan muuta kuin säästä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Miehellä kun ei edes ole samanlaista "salassapitovelvollisuutta" kuin kaverillasi, joten se ystävyys saisi mun puolesta jäädä. 

Ja mitä hittoa toi on olevinaan? Eihän heillä tarvitse salaisuuksia ollakaan, mutta ei sun salaisuudet kuulu kaverin puolisolle! Todella ärsyttävää!

Vierailija
2/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksen koskaan lähetä mitään henkillökohtaista viestillä, enkä oikeastaan enää jutustelekaan, koska mun ystävät tekevät samaa kuin sun.

Parisuhteessa ei tarvitse kaikkea kertoa, etenkään kavereiden jutut ei kuulu parisuhteen salaisuuksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avauduin aikanaan ystävälleni todella yksityisistä, vaikeista ja kipeistä asioista, joita tuli vähän liian monta samaan syssyyn. No, sain sitten tietää että ystäväni oli juorunnut jokaikisen jutun miehelleen ja se mies myös VASTAILI niihin minun viesteihini, koska ystävä ei aina kuulemma jaksanut tai pystynyt. Mies siis luki ääneen ne minun viestini välittämättä ketä on paikalla ja ystävä sitten huuteli jostain kodinhoitohuoneesta mitä pitää vastata. Tosi kiva.
En enää keskustele tämän henkilön kanssa kuin säästä ja tv-ohjelmista.

Vierailija
4/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän miettiä mitä viestejä lähettää kenellekkin ja ylipäätään mitä viestäjä lähettää yhtään kenellekkään.

Pariskunnat ovat usein hyvin avoimia ja laulavat tietonsa toisilleen.

Vierailija
5/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin veljeni kanssa todella läheinen. Kirjoittelimme viestejä päivittäin toisillemme. Sitten hän alkoi seurustelemaan ja avopuolisonsa muutti hänen luokse lapsuuden kotiimme. Jonkun aikaa vielä kirjoittelimme kunnes paljastui että hänen puolisonsa lukee säännöllisesti kaikki viestit jos eivät juuri viestin tulohetkellä jo lue viestiä yhdessä. Siihen loppuivat minun hiukankaan henkilökohtaisemmat viestit.

En vain voi. Minun asiani eivät kuulu veljeni puolisolle. Nykyisin asiat ovat sitä luokkaa että viitsitkö käydä laittamassa vesivaraajan mökillä päälle, tulen huomenna tai että kotimatka sujui hyvin ja olemme perillä. That´s it.  Meidän viesteissämme ei ollut mitään salaisuuksia tai Grande catastrofeja mutta yksityisiä ajatuksia ja tunteita joita en halua jakaa kuin sen kanssa jolle viestin osoitan. Eikä minun puhelimeni ole yhteinen kenenkään kanssa. Suren että etäisyyttä on tullut aika paljon väliimme vaan ei voi mitään.

Vierailija
6/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle ole koskaan käynyt niin, että viesti lähtee väärälle henkilölle...joten viestit kannattaa pitää neutraaleina. 

Vaikka parisuhde perustuu luottamukseen niin yhtä tärkeää on myös lojaalisuus kolmansia osapuolia kohtaan.

Vierailija
7/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ihan oikeasti luulee, että kahden välisiksi tarkoitetut asiat eivät leviä?! :D

Vierailija
8/8 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä lukeeko mies viestit itse, lukeeko ne ystävä hänelle ääneen vai keskusteleeko jutuista miehen kanssa, yhtä hyvin tai siis huonosti jutut pysyisi salassa.
Samoin keskusteluja voidaan kertoa puolisolle tai jollekin muulle. Kirjeitä on varmasti aina luettu jonkun verran muillekin kuin kelle ne on osoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi