Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelukaveri levittää juorua että olen yksinäinen koska

Vierailija
07.10.2015 |

Minulla ei ole fb profiilia.

Olemme aikuisopiskelijoita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole fb-profiilia, koska en koe tatvitsevani sitä. Sinne myös joutuu syöttämään aika henkilökohtaiset tiedot, joten ei hirveästi huvitakkaan. En ole silti yksinäinen. Osoita livenä hänelle ja muille ihmisille, että kavereita saa ilman nettiäkin.

Vierailija
2/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisopiskelijana sitten osaatkin laittaa tuollaisen hänen puutteellisuuden piikkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli FB, mutta poistin sen.
Jännä juttu, että ihmiset kuitenkin olettaa että kuitenkin käyn palauttamassa sen tunnuksen takaisin aina kun he julkaisevat siellä jotain.
"Onko sulla enää FB:tä?"
"Ei ole, olen poistanut sen."
"No mut käy silleen nopeesti vaan palauttamassa se, kun mä laitoin sinne yhden linkin. Käy tykkäämässä siitä."
Ja sitten loukkaannutaan, kun en käy.

Vierailija
4/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on muutenkin kuoleva sivusto - teinitkään eivät enää liity sinne, koska vanhemmat ovat siellä, hyppäävät siis Facebookin yli suoraan muihin some-palveluihin. Tiedän useita (aikuisia) ihmisiä, jotka ovat poistaneet profiilinsa Fb:sta.

Vierailija
5/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä sä juorua, että ystäväsi on nolo tyyppi. Koska hän on, et edes puhuis paskaa.

Vierailija
6/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli FB, mutta poistin sen.
Jännä juttu, että ihmiset kuitenkin olettaa että kuitenkin käyn palauttamassa sen tunnuksen takaisin aina kun he julkaisevat siellä jotain.
"Onko sulla enää FB:tä?"
"Ei ole, olen poistanut sen."
"No mut käy silleen nopeesti vaan palauttamassa se, kun mä laitoin sinne yhden linkin. Käy tykkäämässä siitä."
Ja sitten loukkaannutaan, kun en käy.

Ok.

Olisiko aloitukseen kommenntia?

Vierailija
7/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FCUK FACE!

Vierailija
8/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haukuttavaa yksinäisyydessä on? Päinvastoin, haukuttavaa olisi siinä opiskelukaverissa jos epäilee toista yksinäiseksi ja alkaa juoruamaan. Nolo opiskelukaveri sulla, kiusaaja alkeellisimmasta päästä. Tuollaisen mielipiteellä ei ole mitään arvoa. 

Koetko olevasi yksinäinen?

Vierailija
9/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan suurin osa kanssaopiskelijoista tajuaa jättää tuon juoruilijan omaan arvoonsa. Itse saattaisin jopa sanoa vastaan, jos joku alkaisi minulle toisesta vastaavaa laukomaan. 

Minulla on fb-profiili ja melko paljon kavereita, mutta se ei kerro mitään mistään.

Vierailija
10/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa voi verkostoitua ja kutsua ihmisiä juhliin. Jos ei halua verkostoitua, eikä juhlia, ei sillä tee mitään. 

Vierailija
11/11 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt varma että "levittää juorua", vai liioitteletkohan nyt vähän. Eiköhän ole vain ilmaissut epäilyksensä jollekin.