Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muijat, oli aika ihana vieras yle aamu-tv_ssä :D

Jaakko parantainen
06.10.2015 |

Aivan valloittava nuori neiti, ihastuin heti!

http://yle.fi/ylex/uutiset/kylla_ylen_aamu-tvssa_twerkattiin_ja_puhutti…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä läskiperse. Hyih. Ja noloa tuo on vaan kaiken kaikkiaan. Pienet ja sievät perseet on parhaita.

Vierailija
2/7 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon että kaikenkokoiset perseet ovat parhaita, mikäli "linjoja" on vähänkään katsottu.

Sohvalla makaava sipsisäkki on tiätysti asia erikseen, mutta tuo videolla oleva nainenhan on hyvinkin hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se melkoinen takakontti.

Vierailija
4/7 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipaaan olonen tyttö tosiaan... Toi Sanna olisi myös voinut tehdä perässä.

Vierailija
5/7 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse oli kyllä ja hyvä liikkumaan. Olen varmaan todella vanhanaikainen, mutta yököttää tämä twerkkaus ja esim. jotkut tanssityylit Jamaicalta, joissa periaatteessa imitoidaan seksiä vaatteet päällä. Outoa sinänsä kai, koska pidän "mustasta" musiikista, en vain noista tansseista niihin liittyen.. Missä se vihjaileva seksikkyys? T. Tiukkis26v.

Vierailija
6/7 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaus on oksettavan ja trashyn näköistä. Mieluummin vedän jopa jotain Gangnam stylea. Hyvännäkönen tyttö muuten mutta mulla ainaki jotenki laskee ihmisen pisteet silmissä jos tämän mielestä twerkkaus on coolia.... Ei vaan iske, sori!

T. 20v kukkahattutäti

Vierailija
7/7 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä täytyy vetää kateuskortti. :D Hyvä, iso peppu ja onhan tuo nyt ihan hienoa osata, koittakaa ite perässä, ei varmasti ole helppoa! Itse en tuosta twerkkauksesta niin perusta, mutta itelläni onkin ihna lättänä perse, että ei se noin hyvältä näyttäis vaikka opetteliskin. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme