Suurin häviäjä tässä palstauudistuksessa on Sanoma Oy
Jos tarkoitus on tappaa koko keskustelupalsta, niin ainakin alku näyttää hyvältä. Ulkoasu on selkeästä huonompi kuin vanhassa. Entä mikä tarkoitus tuolla nimi- ja sähköpostiosoite-kentillä on? Ei kai Sanoma Oy kuvittele, että joku laittaisi niihin oikean nimen tai osoitteen?
Kommentit (29)
Jos aloittaa uuden kerjun, niin on pakko ymmärtääkseni antaa nimi ja sähköpostiosoite!
Eikö tää ole ihan kuin kaksplus? Onko ne samaa isoa konsernia?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ihan mahtava :) Mainostajat tykkää! Et ole oikeutettu menemään sivuille "Kaupallinen yhteistyö". No ei mua haittaa, en kyllä menis muutenkaan. Mutta että ihan erikseen kielletään menemästä mainostajien sivuille. Aivan uudenlaista ja ennakkoluulotonta markkinointiviestintää!
Tuo on ihan sananvapauden vuoksi jouduttu laittamaan. Sinulla ei ole moden oikeuksia, et saa mennä lukemaan mahdollisesti haitallista materiaalia. Vähän kuin se entinen HUPS.
Sama itku oli edellisen uudistuksen jälkeen. Nyt se oli kuitenkin parempi kuin tämä nykyinen. Ihan hyvältä näyttää tämä uusi versio.
"responsiivinen sivusto" eli teksti, kuvat ja muut lootat hyppii pitkin ruutua kuin vähäjärkiset sen ajan minkä selain lataa lisää elementtejä ja jo ladatut järjestellään uusiksi ruudulle. Vielä pahempi tuo ilmiö on mobiililla jossa on ehkä hitaampi netti.
Saisi olla vähän väriä tässä uudistuksessa, tosi ankean ja tylsän näköinen sivu. Muuta en osaa vielä uudistuksesta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
"responsiivinen sivusto" eli teksti, kuvat ja muut lootat hyppii pitkin ruutua kuin vähäjärkiset sen ajan minkä selain lataa lisää elementtejä ja jo ladatut järjestellään uusiksi ruudulle. Vielä pahempi tuo ilmiö on mobiililla jossa on ehkä hitaampi netti.
Sen takia olen nyt jo monta kertaa vahingossa ilmoittanut jonkun viestin asiattomaksi ja klikannut mainoksia. :( Lisäksi tää sivu on jotenkin raskas ja jumittaa välillä mun selaimen.
Ja täysi mahdottomuus on että uuden version julkaisussa voisi olla jotain tilapäisiä häiriöitä esim. palvelimissa joihin noi virheet viittaa? Moro vaan jos tosta oli kiinni