Ford on huono auto.
Kommentit (31)
Kytkinvaijerissa on aina jotain vikaa.
Sähköjärjestelmä menee herkästi rikki.
Kaasutin tukkeutuu helposti.
Tässä muutamia mainitakseni.
Meillä on uusi farmari toiminut moitteettomasti
molemmat uusina ostettuja ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Käynnistyvät 25 asteen pakkasillakin moitteettomasti ja lämpenevät nopeasti. En voisi olla tyytyväisempi. Monta autoa on meillä ollut ja vielä useampia olen koeajanut mutta kaksi viimeisintä ovat olleet Fordeja, esim. ajo-ominaisuudet kun ovat todella hyvät.
sitä ei muilla merkeillä ole, eli kannattaa ottaa jos mahdollista
Jos ostaa vm -95 tai uudemman, niin ei oo liian vanha? Vai onko -95 jo aikansa elänyt... t.ap
Meillä on myös Ford, vm2000
Tuo lämmitettävä tuulilasi on siis tosi hyvä keksintö! En vaihtaisi pois.
Tai no, jos olisi paljon rahaa, ottaisin Audi A6 farkun. Mutta siihen ei rahkeet riitä ja varmaan harmittelisin Audien pientä takapaksia.
Se on 2.5 V6-koneella. Todella hyvä ajaa ja mukavan suorituskykyinen.
Tilaa riittää. Mies tykkää että se on hyvä myös asuntovaunun vetämiseen, isohko Solifer kulkee kevyesti perässä.
Tykkään. On kestänyt hyvin. Ei aikeita vaihtaa. :)
Toimii kuin unelma ja lähtee käyntiin vaikka millä pakkasilla jopa ilman lämmitystä ( minä unohdin laittaa piuhan 26 asteen pakkasilla :) ja käynnistyi silti). Ei pahaa sanottavaa ole meidän autosta.
Näitä on ihan muutama Suomessa,tila-auto 7henkilölle.Nyt kun oli -18 niin startti meni.
Mulla on lasten kuskaamiseen Mondeo vuosimallia 95, farmari. Hyvä. Mahtuu hyvin lapset ja kaikki niiden roippeet. On ilmastointi, sähköpenkit, sähköikkunat, lämmitettävät peilit ja se, jonka joku jo mainitsikin: tuulilasin lämmitin. Oiva apu. Ajettu 200 000, ajattelin ajella vielä muutaman vuoden tuolla autolla. Jakopään remmi (?) just meni vaihtoo ja se oli kallis remppa (350), mutta niin se on kaikissa muissakin autoissa.
Vikaa ei ole ollut. Syöpä vielä vähän bensaakin (alle 8 l 100 km yhdistetty kulutus)
Fordin osat on ensinnäkin aika arvokkaita. Toisekseen niitä tarvitaan hieman liian usein. Kaverilla oli Ford Fiesta eli pikkuauto ja 60 000 km:n jälkeen se oli jo aika lailla kaatopaikkakamaa. (vrt itselläni oli silloin 250 000 km ajettu Mazda 323, joka oli tosi luotettavas peli). Siinä oli vaihdettu jo ohjauksesta vaikka mitä osaa ja jarrut pariin otteeseen, mutta aina se kolisi ja rämisi silti puolikuntoisena.
uusi Ford Mondeo varmaan onkin ihan ok, mutta auto kuin auto on hyvä ihan uutena (tietty Opelia lukuunottamatta, joka ei kulje uutenakaan pakkasella eikä kesäkelillä). Sitten kun puhutaan yli 5 vuotta ja jopa yli 10 vuotta kestäneistä autoista, niin merkkivalikoima vähenee.
Fordia meille ei tule, koska auton pitää kestää luotettavana 10 vuotta ja ainakin 250000 km.
Focuksethan kootaan Venäjällä.Epäilyttää laatu,eihän ne sitä kyllä mainosta pahemmmin.
Vierailija:
sitä ei muilla merkeillä ole, eli kannattaa ottaa jos mahdollista
Minä säälin niitä joilla ei ole kuin väsynyt voorti. Foortiahan tehdään vain siksi, että OPEL ei olisi maailman huonoin auto. Itse ajamme parhaalla automerkillä ikinä, BMW:llä.
Venäjällä koottuja Fordeja ei myydä Suomessa
ja nämä " ei koskaan Fordia" -viestit voi jättää omaan arvoonsa. Sukulaiseni on bemareiden takuuasioista vastaava ja ei ole se parempi auto kuin muutkaan. Koko ajan takuukorjauksia. Autothan ovat nykyään täynnä elektroniikkaa ja se jos jokin kaipaa usein huoltoa.
ja aina kun pakkasta oli -10 ta enemmän niin eipä lähdetty autolla mihinkään, kun ei se lähtenyt käyntiin vaikka olisi ollut lämmöissä ym.
Mutta kokemusta vain tuollaisesta vanhasta ja vain yhdestä Fordista